Перегляд зібрання за групою - Автори 4822bbab-822c-41a6-8ceb-fa99116b60f8

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 20 до 39 із 58 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022The place of marketing activities in the anti-crisis management systemBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Ustik, Tetiana; Устік, Т. В.; Kvasova, Liudmila; Квасова, Людмила Сергіївна
2020The system of ecological-economical management in agrarian production and main directions of its implementation in UkraineBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kadyrus, Iryna; Кадирус, Ірина Григорівна
2022Антикризовий маркетингБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Писаренко, Володимир Вікторович; Pysarenko, Volodymyr; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Антикризовий маркетинг як основний складник стратегічного управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Рощук, Марина Олегівна; Roshchuk, Marina
2023Вибір маркетингових каналів розподілу в інтегрованій маркетинговій системі збуту продукції фермерських господарствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2022Дослідження та аналіз факторів середовища підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Екологізація виробництва аграрних підприємств як інноваційна складова їх розвиткуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Сергієнко, Анастасія Андріївна; Serhyenko, Anastasya
2021Застосування інструментів інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризиБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2023Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризових управлінських рішеньБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2021Комплексна система маркетингу як основа підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних умовах ведення бізнесуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Концептуальний підхід до визначення сутності та обґрунтування складових елементів інноваційного маркетингуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2022Маркетингове забезпечення антикризового управління аграрним підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Маркетингові підходи в управлінні збутовою діяльністю оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовахБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2022Методи дослідження внутрішнього ринку споживачів та споживчої поведінкиБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Місце маркетингових заходів в системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Писаренко, В.; Pysarenko, V.
2021Місце маркетингових заходів у системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Напрями ефективного використання маркетингового потенціалу підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна Володимирівна; Ustik, Tetiana
2022Напрями підвищення обробки інформації в системі маркетингових досліджень підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Якубенко, Юлія Леонідівна; Yakubenko, Yuliia