Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961
Title: Історії, що зцілюють: Сторітелінг як форма підтримки в освітньому середовищі в часи війни
Other Titles: Stories that heal: Storytelling as a form of support in educational settings during times of war
Authors: Карпань, Ірина Семенівна
Karpan, Iryna
Чернікова, Наталія Семенівна
Chernikova, Nataliia
Keywords: сторітелінг
Storytelling
освітній процес
educational process
воєнний стан
martial law
стресостійкість
stress resistance
студентська молодь
student youth
Issue Date: 2025
Publisher: КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР
Citation: Карпань І. С. Історії, що зцілюють: Сторітелінг як форма підтримки в освітньому середовищі в часи війни / І. С. Карпань, Н. С. Чернікова // Особистість в освітньому середовищі сучасного суспільства / Personality in the educational environment of modern society : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. (21 квіт. 2025 р., м. Дніпро) / ред. колегія: В. Сиченко, І. Безена, Mojca Schlamberger Brezar, О. Федіна, І. Карпань, Т. Богатирьова. – Дніпро-Любляна : КЗВО «ДАНО» ДОР», Україна - University of Ljubljana, Slovenia, 2025. – С. 202-205. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961
Abstract: Розглядається сторітелінг як ефективний інструмент емоційної та психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу в умовах війни. Звертається увага на практичні аспекти застосування сторітелінгу в освіті, а також на його потенціал для збереження ідентичності, національної пам’яті та ціннісних орієнтирів. Підкреслюється, що в умовах воєнного часу сторітелінг стає не лише дидактичним, а й терапевтичним засобом, здатним підтримати як студентів, так і викладачів. The article examines storytelling as an effective tool for emotional and psychosocial support of participants in the educational process in times of war. Attention is drawn to the practical aspects of using storytelling in education, as well as to its potential for preserving identity, national memory and values. It is emphasised that in wartime, storytelling becomes not only a didactic but also a therapeutic tool that can support both students and teachers.
URI: https://drive.google.com/file/d/1Gvv5Lk2X2wfM5bfEpsl2kkx_eaDdN-c1/view
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961
ISBN: ISBN 978-617-8017-57-6
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези 3.pdf892,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.