Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961| Назва: | Історії, що зцілюють: Сторітелінг як форма підтримки в освітньому середовищі в часи війни |
| Інші назви: | Stories that heal: Storytelling as a form of support in educational settings during times of war |
| Автори: | Карпань, Ірина Семенівна Karpan, Iryna Чернікова, Наталія Семенівна Chernikova, Nataliia |
| Ключові слова: | сторітелінг Storytelling освітній процес educational process воєнний стан martial law стресостійкість stress resistance студентська молодь student youth |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР |
| Бібліографічний опис: | Карпань І. С. Історії, що зцілюють: Сторітелінг як форма підтримки в освітньому середовищі в часи війни / І. С. Карпань, Н. С. Чернікова // Особистість в освітньому середовищі сучасного суспільства / Personality in the educational environment of modern society : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. (21 квіт. 2025 р., м. Дніпро) / ред. колегія: В. Сиченко, І. Безена, Mojca Schlamberger Brezar, О. Федіна, І. Карпань, Т. Богатирьова. – Дніпро-Любляна : КЗВО «ДАНО» ДОР», Україна - University of Ljubljana, Slovenia, 2025. – С. 202-205. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961 |
| Короткий огляд (реферат): | Розглядається сторітелінг як ефективний інструмент емоційної та психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу в умовах війни. Звертається увага на практичні аспекти застосування сторітелінгу в освіті, а також на його потенціал для збереження ідентичності, національної пам’яті та ціннісних орієнтирів. Підкреслюється, що в умовах воєнного часу сторітелінг стає не лише дидактичним, а й терапевтичним засобом, здатним підтримати як студентів, так і викладачів. The article examines storytelling as an effective tool for emotional and psychosocial support of participants in the educational process in times of war. Attention is drawn to the practical aspects of using storytelling in education, as well as to its potential for preserving identity, national memory and values. It is emphasised that in wartime, storytelling becomes not only a didactic but also a therapeutic tool that can support both students and teachers. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://drive.google.com/file/d/1Gvv5Lk2X2wfM5bfEpsl2kkx_eaDdN-c1/view https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961 |
| ISBN: | ISBN 978-617-8017-57-6 |
| Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Тези 3.pdf | 892,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
