Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1340
Назва: Entrepreneurship innovation model for telecommunications enterprises
Інші назви: Інноваційна модель підприємництва для телекомунікаційних підприємств
Автори: Drobyazko, Svetlana
Дробязько, Світлана
Hryhoruk, Iryna
Григорук, Ірина
Pavlova, Halyna
Павлова, Галина Євгеніївна
Volchanska, Liudmyla
Вовчанська, Людмила Валентинівна
Sergiychuk, Sergiy
Сергійчук, Сергій
Ключові слова: Entrepreneurship Innovation Model
інноваційна модель підприємництва
Innovation
інновації
Information Communication Technologies (ICT)
інформаційні комунікаційні технології (ІКТ)
Internet Companies
інтернет-компанії
Multiservice
мультисервісні послуги
Multimedia
мультимедіа
Дата публікації: 2019
Видавництво: Allied Academies
Бібліографічний опис: Entrepreneurship innovation model for telecommunications enterprises / Svetlana Drobyazko, Iryna Hryhoruk, Halyna Pavlova Liudmyla Volchanska, Sergiy Sergiychuk // Journal of Entrepreneurship Education. – 2019. – Vol. 22, Issue 2. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1340
Короткий огляд (реферат): The entrepreneurship innovation model of functioning of the info communication technologies enterprises is offered where all structures should be directed to the consumer and act in the direction of achieving the highest degree of satisfaction of its needs. At the same time, the following tasks are solved: ensuring the organizational effectiveness of applying sources of financing for innovation and enhancing the competitiveness of the enterprise. The resources identification of the enterprise innovation activity is substantiated. It is a composition of its natural, labor, financial, informational, organizational, attracted, borrowed and other own sources, facilities and opportunities they providing when applied in the production process and the implementation of innovative or other activities. Запропоновано модель інноваційної діяльності підприємств інформаційно-комунікаційних технологій, де всі структури повинні бути спрямовані на споживача і діяти у напрямку досягнення найвищого рівня задоволення його потреб. Водночас вирішуються наступні завдання: забезпечення організаційної ефективності використання джерел фінансування інновацій та підвищення конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтовано визначення ресурсів інноваційної діяльності підприємства. Це склад її природних, трудових, фінансових, інформаційних, організаційних, залучених, запозичених та інших власних джерел, засобів та можливостей, які вони надають при застосуванні у виробничому процесі та реалізації інноваційної або іншої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.abacademies.org/articles/Entrepreneurship-model-for-staff-corporate-education-in-1528-2651-22-S1-341.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1340
ISSN: 1528-2651
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdf424,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.