Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3658
Назва: Формування конкурентного потенціалу підприємства
Інші назви: Formuvannia konkurentnoho potentsialu pidpryiemstva
Автори: Гусак, Валерія Володимирівна
Husak, Valeriia
Ключові слова: конкурентний потенціал
comperetitive potential
прибуток
profit
підприємство
business
продукція
product
конкурентоспроможність
competitiveness
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Гусак В. В. Формування конкурентного потенціалу підприємства : магістр. дипломна робота : 051 Економіка / Гусак Валерія Володимирівна ; наук. керівник Сітковська А. О. / Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. економіки. – Дніпро, 2020. – 103 с. – Режим доступу :http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3658
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є стан конкурентного потенціалу підприємства. Мета дипломної роботи полягає в узагальненні теоретичних та практичних основ формування та оцінки конкурентного потенціалу підприємства та шляхи його розвитку. Для написання дипломної роботи були використані такі методи, як економіко-статистичний, балансовий, економіко-математичний, абстрактно - логічний, методи оптимізації. Розглянуто сутність категорії «конкурентний потенціал». Досліджено фактори, які впливають на потенціал та методи його оцінки. Проведено оцінку стану складових конкурентного потенціалу – виробничої, організаційної, маркетингової, фінансової та конкурентоспроможності потенціалу підприємства. Обґрунтовані напрями підвищення використання конкурентного потенціалу з урахуванням впливу зовнішнього середовища та інших організаційно-економічних чинників внутрішнього середовища підприємства. Результати впроваджені в діяльність ТОВ «Скляний Альянс» м. Вільногірськ, Дніпропетровської області. Obiektom doslidzhennia ye stan konkurentnoho potentsialu pidpryiemstva. Meta dyplomnoi roboty poliahaie v uzahalnenni teoretychnykh ta praktychnykh osnov formuvannia ta otsinky konkurentnoho potentsialu pidpryiemstva ta shliakhy yoho rozvytku. Dlia napysannia dyplomnoi roboty buly vykorystani taki metody, yak ekonomiko-statystychnyi, balansovyi, ekonomiko-matematychnyi, abstraktno - lohichnyi, metody optymizatsii. Rozghlianuto sutnist katehorii «konkurentnyi potentsial». Doslidzheno faktory, yaki vplyvaiut na potentsial ta metody yoho otsinky. Provedeno otsinku stanu skladovykh konkurentnoho potentsialu – vyrobnychoi, orhanizatsiinoi, marketynhovoi, finansovoi ta konkurentospromozhnosti potentsialu pidpryiemstva. Obgruntovani napriamy pidvyshchennia vykorystannia konkurentnoho potentsialu z urakhuvanniam vplyvu zovnishnoho seredovyshcha ta inshykh orhanizatsiino-ekonomichnykh chynnykiv vnutrishnoho seredovyshcha pidpryiemstva. Rezultaty vprovadzheni v diialnist TOV «Sklianyi Alians» m. Vilnohirsk, Dnipropetrovskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3658
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусак В.В..pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.