Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3662
Назва: Конкурентоспроможність продукції підприємства та обґрунтування концепції її підвищення
Інші назви: Konkurentospromozhnist produktsii pidpryiemstva ta obgruntuvannia kontseptsii yii pidvyshchennia
Автори: Ганзюр, Ірина Олегівна
Hanziur, Iryna
Ключові слова: конкуренція
competition
конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентоспроможність продукції
competitiveness of products
конкурентна позиція
competition position
економічна ефективність продукції
economic efficiency of products
ресурсний потенціал
resource potential
виробництво продукції
production of goods
інвестиційний проєкт
investment project
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Ганзюр І. О. Конкурентоспроможність продукції підприємства та обґрунтування концепції її підвищення : магістр. дипломна робота : 051 Економіка / Ганзюр Ірина Олегівна ; наук. керівник Самілик Т. М. ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу ; Каф. економіки. – Дніпро, 2021. – 76 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3662
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність категорій «конкуренція», «конкурентоспроможність підприємства» та «конкурентоспроможність продукції»; встановлені основні чинники впливу на конкурентоспроможність продукції товаровиробника; проаналізовані основні методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції; досліджено ресурсний потенціал господарства, показники економічної ефективності продукції та доведено тенденцію до погіршення конкурентної позиції на ринку певних видів продукції; розглянуто основні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції господарства і обґрунтовано доведено доцільність впровадження інвестиційного проекту з виробництва соняшнику з використанням новітніх підходів. Керівництвом господарства пропонується результати практичних досліджень впровадити в діяльність С(Ф)Г «Нове» Царичанського району Дніпропетровської області. Doslidzheno sutnist katehorii «konkurentsiia», «konkurentospromozhnist pidpryiemstva» ta «konkurentospromozhnist produktsii»; vstanovleni osnovni chynnyky vplyvu na konkurentospromozhnist produktsii tovarovyrobnyka; proanalizovani osnovni metodychni pidkhody do otsinky konkurentospromozhnosti produktsii; doslidzheno resursnyi potentsial hospodarstva, pokaznyky ekonomichnoi efektyvnosti produktsii ta dovedeno tendentsiiu do pohirshennia konkurentnoi pozytsii na rynku pevnykh vydiv produktsii; rozghlianuto osnovni napriamy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti produktsii hospodarstva i obgruntovano dovedeno dotsilnist vprovadzhennia investytsiinoho proektu z vyrobnytstva soniashnyku z vykorystanniam novitnikh pidkhodiv. Kerivnytstvom hospodarstva proponuietsia rezultaty praktychnykh doslidzhen vprovadyty v diialnist S(F)H «Nove» Tsarychanskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3662
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганзюр І.О..pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.