Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3728
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу підприємства
Інші назви: Udoskonalennia kompleksu marketynhu pidpryiemstva
Автори: Пушний, Віталій Віталійович
Pushnyi, Vitalii
Ключові слова: маркетинг
marketing
комплекс маркетингу
marketing complex
товарна політика
product policy
політика розподілу продукції
product distribution policy
політика стимулювання збуту
market for promoting sales
позиціонування підприємства
positioning of the enterprise
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Пушний В. В. Удосконалення комплексу маркетингу підприємства: магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Пушний Віталій Віталійович ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 83 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3728
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретично-практичні засади підвищення ефективності маркетингової діяльності аграрного підприємства шляхом створення підсистеми комплексу маркетингу як складової системи загального менеджменту, що передбачає вибір однієї із обґрунтованих альтернатив організації товарної, цінової, збутової і комунікаційної політики залежно від цілей підприємства, обсягів виробництва й збуту, обраної маркетингової стратегії та чисельності персоналу. Doslidzheno teoretychno-praktychni zasady pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti ahrarnoho pidpryiemstva shliakhom stvorennia pidsystemy kompleksu marketynhu yak skladovoi systemy zahalnoho menedzhmentu, shcho peredbachaie vybir odniiei iz obgruntovanykh alternatyv orhanizatsii tovarnoi, tsinovoi, zbutovoi i komunikatsiinoi polityky zalezhno vid tsilei pidpryiemstva, obsiahiv vyrobnytstva y zbutu, obranoi marketynhovoi stratehii ta chyselnosti personalu.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3728
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пушний В.В..pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.