Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4050
Назва: Удосконалення державної соціальної підтримки дітей з особливими освітніми потребами
Інші назви: Udoskonalennia derzhavnoi sotsialnoi pidtrymky ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy
Автори: Оліфер, Катерина Володимирівна
Olifer Kateryna, Kateryna
Ключові слова: державна соціальна політика
state social policy
державна підтримка дітей з обмеженими можливостями
state support for children with disabilities
інклюзивна освіта
inclusive education
діти з особливими освітніми потребами
children with special educational needs
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Оліфер К. В. Удосконалення державної соціальної підтримки дітей з особливими освітніми потребами : магістр. дипломна робота : 281 Публічне управління та адміністрування / Оліфер Катерина Володимирівна ; наук. керівник Шпортюк Н. Л. ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2021. – 75 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4050
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена питанню державної соціальної підтримки дітей з особливими освітніми потребами та визначенню шляхів її удосконалення в Україні. У роботі здійснено аналіз вітчизняної і зарубіжної наукової літератури за темою дослідження та уточнено поняття «дитина з особливими освітніми потребами», «державна соціальна підтримка дітей з особливими освітніми потребами», «інклюзивна освіта»; досліджено основи нормативно-правового регулювання питань соціальної підтримки дітей з особливими освітніми потребами в Україні; виявлено основні проблемні питання у забезпеченні права і комфортних умов на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах. Особливу увагу приділено розгляду зарубіжного досвіду впровадження інклюзивної освіти. На основі вивчення зарубіжного досвіду впровадження інклюзивної форми навчання та врахування проблем у вітчизняній практиці зроблено спробу визначити шляхи вдосконалення впровадження інклюзивного навчання в Україні. Mahisterska robota prysviachena pytanniu derzhavnoi sotsialnoi pidtrymky ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy ta vyznachenniu shliakhiv yii udoskonalennia v Ukraini. U roboti zdiisneno analiz vitchyznianoi i zarubizhnoi naukovoi literatury za temoiu doslidzhennia ta utochneno poniattia «dytyna z osoblyvymy osvitnimy potrebamy», «derzhavna sotsialna pidtrymka ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy», «inkliuzyvna osvita»; doslidzheno osnovy normatyvno-pravovoho rehuliuvannia pytan sotsialnoi pidtrymky ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy v Ukraini; vyiavleno osnovni problemni pytannia u zabezpechenni prava i komfortnykh umov na osvitu ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy v zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh. Osoblyvu uvahu prydileno rozghliadu zarubizhnoho dosvidu vprovadzhennia inkliuzyvnoi osvity. Na osnovi vyvchennia zarubizhnoho dosvidu vprovadzhennia inkliuzyvnoi formy navchannia ta vrakhuvannia problem u vitchyznianii praktytsi zrobleno sprobu vyznachyty shliakhy vdoskonalennia vprovadzhennia inkliuzyvnoho navchannia v Ukraini.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4050
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оліфер К.В..pdf659,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.