Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієвський, В. Є.-
dc.contributor.authorKorniievskyi, V. Ye.-
dc.date.accessioned2021-04-20T13:39:52Z-
dc.date.available2021-04-20T13:39:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКорнієвський В. Є. Впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність підприємств оптової торгівлі / В. Є. Корнієвський ; наук. керівник М. О. Багорка // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 23-27. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4321uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4321-
dc.description.abstractВикористання маркетингової концепції управління дасть змогу оптовим підприємствам своєчасно адаптуватися до змін на ринку, послабити негативний вплив на окремі процеси і явища, більш ефективно використовувати нові можливості й визначати загрози. Саме ця концепція є перспективною для системі управління в конкурентних умовах, здатна забезпечити найбільшу ступінь задоволення населення, підвищити його життєвий рівень і стати складовою соціально-економічної системи України в цілому та її окремих регіонів, галузей і сфер діяльності. Vykorystannia marketynhovoi kontseptsii upravlinnia dast zmohu optovym pidpryiemstvam svoiechasno adaptuvatysia do zmin na rynku, poslabyty nehatyvnyi vplyv na okremi protsesy i yavyshcha, bilsh efektyvno vykorystovuvaty novi mozhlyvosti y vyznachaty zahrozy. Same tsia kontseptsiia ye perspektyvnoiu dlia systemi upravlinnia v konkurentnykh umovakh, zdatna zabezpechyty naibilshu stupin zadovolennia naselennia, pidvyshchyty yoho zhyttievyi riven i staty skladovoiu sotsialno-ekonomichnoi systemy Ukrainy v tsilomu ta yii okremykh rehioniv, haluzei i sfer diialnosti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова концепціяuk
dc.subjectmarketynhova kontseptsiiauk
dc.subjectпідприємства оптової торгівліuk
dc.subjectpidpryiemstva optovoi torhivliuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectupravlinniauk
dc.titleВпровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність підприємств оптової торгівліuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia marketynhovoi kontseptsii upravlinnia v praktychnu diialnist pidpryiemstv optovoi torhivliuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корнієвський.pdf191,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.