Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4330
Назва: Особливості розробки стратегії банківського маркетингу
Інші назви: Osoblyvosti rozrobky stratehii bankivskoho marketynhu
Автори: Капітанова, Ю.
Kapitanova, Yu.
Ключові слова: банківський маркетинг
bankivskyi marketynh
клієнтоорієнтований підхід
kliientooriientovanyi pidkhid
корпоративна культура
korporatyvna kultura
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Капітанова Ю. Особливості розробки стратегії банківського маркетингу / Ю. Капітанова ; наук. керівник Л. М. Курбацька // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 63-65. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4330
Короткий огляд (реферат): Використання у банківському маркетингу принципів соціально-етичної концепції маркетингу призводить до того, що поступово банківські установи впроваджують в свою діяльність клієнтоорієнтований підхід, який на сьогодні складається з основних п’яти елементів: культура, технології, люди (працівники), процеси, клієнти. Останній – п'ятий елемент представленого підходу – «клієнти» – є ключовим. Для зміни стратегії на клієнтоорієнтовану, вносять радикальні зміни у корпоративну культуру банку на всіх рівнях управління. Vykorystannia u bankivskomu marketynhu pryntsypiv sotsialno-etychnoi kontseptsii marketynhu pryzvodyt do toho, shcho postupovo bankivski ustanovy vprovadzhuiut v svoiu diialnist kliientooriientovanyi pidkhid, yakyi na sohodni skladaietsia z osnovnykh piaty elementiv: kultura, tekhnolohii, liudy (pratsivnyky), protsesy, kliienty. Ostannii – piatyi element predstavlenoho pidkhodu – «kliienty» – ye kliuchovym. Dlia zminy stratehii na kliientooriientovanu, vnosiat radykalni zminy u korporatyvnu kulturu banku na vsikh rivniakh upravlinnia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4330
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капітанова.pdf180,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.