Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4375
Назва: Інформаційні технології дистанційної освіти
Інші назви: Informatsiini tekhnolohii dystantsiinoi osvity
Автори: Мороз, Світлана Іванівна
Moroz, Svitlana
Доротюк, Олена
Dorotiuk, Olena
Ключові слова: дистанційна освіта
dystantsiina osvita
інформаційні технології
informatsiini tekhnolohii
самостійна робота
samostiina robota
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Мороз С. І. Інформаційні технології дистанційної освіти / С. Мороз, О. Доротюк // Інформаційні технології в агробізнесі та аграрній освіті : тези доп. VІІI Всеукр. наук.-практ. конф. ( Дніпро, 22-24 квіт. 2020 р.) / ННІЕ ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2020. – С. 31-32. – Присвяч. 100-річчю ДДАЕУ. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4375
Короткий огляд (реферат): Стандарти вищої освіти передбачають велику частку самостійної роботи студентів при вивченні дисциплін та необхідність забезпечення її навчально- методичними матеріалами. Зазначене не може бути втілене без використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Наразі пропонується широкий спектр інструментів створення навчальних матеріалів (офісні додатки, сервіси Learningapps, Kahoot, Movie Maker, Quizlet та ін.) їх розміщення (електронні репозиторії ЗВО, платформи дистанційного навчання Moodle, Teachbase, youtube-канали, персональні Інтернет-сторінки викладачів) та комунікації зі студентами (он-лайн конференції Zoom, електронна пошта, месенджери Viber, Telegram, WhatsApp). Standarty vyshchoi osvity peredbachaiut velyku chastku samostiinoi roboty studentiv pry vyvchenni dystsyplin ta neobkhidnist zabezpechennia yii navchalno- metodychnymy materialamy. Zaznachene ne mozhe buty vtilene bez vykorystannia suchasnykh informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii. Narazi proponuietsia shyrokyi spektr instrumentiv stvorennia navchalnykh materialiv (ofisni dodatky, servisy Learningapps, Kahoot, Movie Maker, Quizlet ta in.) yikh rozmishchennia (elektronni repozytorii ZVO, platformy dystantsiinoho navchannia Moodle, Teachbase, youtube-kanaly, personalni Internet-storinky vykladachiv) ta komunikatsii zi studentamy (on-lain konferentsii Zoom, elektronna poshta, mesendzhery Viber, Telegram, WhatsApp).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4375
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мороз.pdf201,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.