Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4792
Назва: Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій як засіб підвищення ефективності інноваційної діяльності аграрних підприємств
Інші назви: Introduction of information and communication technologies as a means of increasing the efficiency of innovation activities of agricultural enterprises
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: аграрне підприємство
agricultural enterprise
інформаційно-комунікаційні технології
information and communication technologies
інноваційна діяльність
innovation activity
ефективність інноваційної діяльності
efficiency of innovation activity
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій як засіб підвищення ефективності інноваційної діяльності аграрних підприємств / Т. В. Ільченко // Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки : матеріали V Міжнар. наук.-практ.конф. (м. Дніпро, 9-10 квітня 2021 р.) / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури. – Дніпро : ПДАБА, 2021. – С. 74-77. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4792
Короткий огляд (реферат): Досліджено, що на даний час пріоритетним напрямом функціонування аграрних підприємств визнано активізацію інноваційної діяльності. Встановлено, що це, перш за все, потребує формування якісно нової системи маркетингового забезпечення інноваційного розвитку сільськогосподарських виробників, упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). На основі узагальнення теоретичних і прикладних досліджень визначено основні переваги застосування інформаційно-комунікаційних технологій як важливого маркетингового інструменту в інноваційній діяльності аграрних підприємств. Рекомендовано комплекс заходів для підвищення ефективності інноваційної діяльності аграрних підприємств за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. It is investigated that at present the priority of functioning of agrarian enterprises is the intensification of innovative activity. It is established that this, first of all, requires the formation of a qualitatively new system of marketing support for innovative development of agricultural producers, the introduction of modern information and communication technologies (ICT). Based on the generalization of theoretical and applied research, the main advantages of the use of information and communication technologies as an important marketing tool in the innovative activities of agricultural enterprises are identified. A set of measures to increase the efficiency of innovative activities of agricultural enterprises with the help of information and communication technologies is recommended.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.easterneurope-ebm.in.ua/conference
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4792
ISBN: 978-966-992-466-7
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко_тези.pdf221,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.