Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4910
Назва: Проблеми управління збутовою діяльністю аграрних підприємств
Інші назви: Problems of sales management of agricultural enterprises
Автори: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Ключові слова: збут
sales
сільськогосподарська продукція
agricultural products
аграрне підприємство
agricultural enterprise
збутова діяльність
sales activities
маркетингова система збуту
marketing system
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національна металургійна академія України
Бібліографічний опис: Курбацька Л. М. Проблеми управління збутовою діяльністю аграрних підприємств / Л. М. Курбацька, І. Г Кадирус // Держава, галузі, підприємства, бізнес: реалії і тенденції економічного, інформаційного та технічного розвитку : кол. моногр. / за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2020. – С. 410-421. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4910
Короткий огляд (реферат): Визначено, що збут сільськогосподарської продукції багато в чому визначає діяльність підприємства в цілому, оскільки саме він дає змогу забезпечити стабільність виробництва, високі показники господарської діяльності та позначити шляхи подальшого функціонування підприємства. Встановлено, що сільськогосподарське виробництво характеризується низкою особливостей, що здійснюють прямий та опосередкований вплив на збутову діяльність аграрних формувань та потребують їх урахування при організації збутової діяльності на підприємстві. Виявлено, що основними проблемами, з якими стикаються аграрні підприємства при реалізації продукції, є низький рівень її закупівельних цін. Проблемою також є недостатність досвіду та відсутність «навичок і знань щодо пошуку найбільш ефективних маркетингових каналів збуту. Продукція, яка пропонується на ринку, має недостатньо високу якість, що не задовольняє вимоги переробних підприємств та інших покупців. Також негативно впливає на збутову діяльність підприємств нестача інформації про найбільш вигідні канали збуту, рівень цін на сільськогосподарську продукцію, наявність проблем, пов’язаних з транспортуванням та доставкою продукції до споживача. Виявлено, що орієнтація виробництва на задоволення попиту вимагає вдосконалення методології управління виробництвом аграрних підприємств з урахуванням розвитку ринкової ситуації, з одного боку, і особливостей конкретної продукції, з іншого. Тому, об’єктивно, виникає необхідність удосконалення існуючих систем і створення економічного механізму управління збутом продукції на вітчизняних аграрних підприємствах, що дозволить використовувати ефективні важелі та резерви. При цьому, головним завданням є підвищення збутової активності підприємств, що сприятиме забезпеченню ефективності їх функціонування на ринку. It is determined that the sale of agricultural products largely determines the activities of the enterprise as a whole, because it allows to ensure the stability of production, high economic performance and mark the ways of further operation of the enterprise. It is established that agricultural production is characterized by a number of features that have a direct and indirect impact on the sales activities of agricultural formations and require their consideration in the organization of sales activities at the enterprise. It was found that the main problems faced by agricultural enterprises in the sale of products are the low level of its purchase prices. Another problem is the lack of experience and lack of “skills and knowledge to find the most effective marketing channels. The products offered on the market are of insufficient quality, which does not meet the requirements of processing companies and other buyers. Lack of information about the most profitable sales channels, the level of prices for agricultural products, the presence of problems related to transportation and delivery of products to the consumer also have a negative impact on the sales activities of enterprises. It was found that the orientation of production to meet demand requires improving the methodology of production management of agricultural enterprises, taking into account the development of the market situation, on the one hand, and the characteristics of specific products, on the other. Therefore, objectively, there is a need to improve existing systems and create an economic mechanism for managing sales of domestic agricultural enterprises, which will allow the use of effective leverage and reserves. At the same time, the main task is to increase the sales activity of enterprises, which will help ensure the efficiency of their operation in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://drive.google.com/file/d/1FRonYbWBv3TTS2FzFoNpmSrUPak2t1Bw/view
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4910
ISBN: 978-617-518-389-2
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.Монографiя_Курбац_ка_Кадирус_2020.pdf274,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.