Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4935
Назва: Соціальна ефективність інституціонального маркетингового середовища органічного агровиробництва
Інші назви: Social efficiency of institutional organic marketing environment agricultural production
Автори: Білоткач, Ігор Анатолійович
Bilotkach, Ihor
Ключові слова: агропромислове виробництво
agro-industrial production
органічне агровиробництво
organic agricultural production
інституції
institutions
ринок
market
ефективний розвиток
effective development
соціальна ефективність
social efficiency
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет «Львівська Політехніка»
Бібліографічний опис: Білоткач І. А. Соціальна ефективність інституціонального маркетингового середовища органічного агровиробництва / Білоткач І. А. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 22 жовт. 2020 р.) / Нац. ун-т «Львівська Політехніка». – Львів : НУЛП, 2020. – 16-17. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4935
Короткий огляд (реферат): Визначено, що сучасний етап розвитку ринкових відносин в Україні ставить вимоги для підприємств усіх галузей, включаючи і традиційне сільське господарство, звертатися до нових сучасних методів виробництва сільськогосподарської продукції, враховуючі ту користь, яку продукція сільськогосподарського виробництва повинна нести споживачам. Одним із таких напрямків розвитку аграрної сфери є створення й реалізація проектів органічного агровиробництва. Підвищення адаптаційної ефективності інституціональної системи земельних відносин в сфері органічного аграрного виробництва можливе за умови їх структурної інституціональної переорієнтації на посилення соціальної спрямованості. Для забезпечення соціальної ефективності системи органічного аграрного землекористування необхідний пошук суспільного компромісу, оптимальної інституціональна конфігурації врахування індивідуальних, корпоративних, суспільних інтересів. It is determined that the current stage of development of market relations in Ukraine requires enterprises of all industries, including traditional agriculture, to turn to new modern methods of agricultural production, taking into account the benefits that agricultural products should bring to consumers. One of such directions of development of the agrarian sphere is creation and realization of projects of organic agricultural production. Increasing the adaptive efficiency of the institutional system of land relations in the field of organic agricultural production is possible provided that their structural institutional reorientation to strengthen social orientation. To ensure the social efficiency of the system of organic agricultural land use it is necessary to find a social compromise, the optimal institutional configuration, taking into account individual, corporate, public interests.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://drive.google.com/file/d/1KENR91LtJnc3ssS4dwqtGh1dEkwqY-LZ/view
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4935
ISBN: 978-966-941-499-1
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези конференгції 1_Білоткач І.А.-16-17.pdf264,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.