Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5461
Назва: New business strategies formation of enterprises and outsourcing development as a condition for increasing competitiveness in the markets of Europe and Ukraine: comparative analysis
Інші назви: Нові бізнес-стратегії формування підприємств та розвиток аутсорсингу як умова підвищення конкурентоспроможності на ринках Європи та України: порівняльний аналіз
Автори: Khalatur, Svitlana
Халатур, Світлана Миколаївна
Kuprina, Nataliia
Купріна, Наталія
Kurbatska, Larysa
Курбацька, Лариса Миколаївна
Ключові слова: outsourcing
аутсорсинг
outsourcer
аутсорсер
business process
бізнес-процес
types of outsourcing
види аутсорсингу
enterprise management
управління підприємством
IT sphere
IT сфера
Дата публікації: 2021
Видавництво: “Baltija Publishing”
Бібліографічний опис: Khalatur, S., Kuprina, N. & Kurbatska, L. (2021). New business strategies formation of enterprises and outsourcing development as a condition for increasing competitiveness in the markets of Europe and Ukraine: comparative analysis. Baltic Journal of Economic Studies, 7(4), 203-213. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5461
Короткий огляд (реферат): The purpose of the article is to substantiate the need for the formation of new business strategies of enterprises and the development of outsourcing as a condition for increasing competitiveness in the markets of Europe and Ukraine. The subject of research is the process of forming new business strategies of enterprises and the development of outsourcing as a condition for increasing competitiveness in the markets of Europe and Ukraine. Methodology. Theoretical and methodological basis of the study is the theory of systems, the theory of economic development, scientific developments of foreign and domestic models on the business strategy formation of enterprises, economic development of European countries. General scientific and special methods were used to achieve a specific goal, in particular: the methods of economic and financial analysis; statistical and economic method, including comparison, as well as the graphical method. Conclusion. Thus, in the context of globalization, all countries and their businesses are looking for new forms of international cooperation, including outsourcing. The effectiveness of outsourcing business strategies is confirmed by global practice, which shows that currently more than half of European companies use outsourcing in their activities. There is a unique opportunity for Ukraine and its regions to take advantage of international outsourcing due to the possible positioning in today's market both as a provider of outsourcing services and as a customer. In the first case, this can be achieved through an attractive ratio of high skills and low wages, a satisfactory level of infrastructure development, and in the second case – by getting access to cheaper or rare resources, new technologies, best business practices, which forms the basis for the transition of Ukrainian enterprises to innovative development. Outsourcing is an effective way of doing business, given the benefits and opportunities that the customer company receives when using it. The business model of innovative outsourcing is an important direction of modern business development in the global marketplace. Nowadays, personnel outsourcing is an effective tool for improving the performance of any enterprise, taking into account the above-mentioned advantages and limitations that the customer receives in their application. However, outsourcing should not be considered a universal tool for solving issues and problems of enterprises, as there are tasks that can not be entrusted to independent professionals. Any business strategy of the enterprise must be consistent with the probable risks. Метою статті є обґрунтування необхідності формування нових бізнес-стратегій підприємств та розвитку аутсорсингу як умови підвищення конкурентоспроможності на ринках Європи та України. Предметом дослідження є процес формування нових бізнес-стратегій підприємств та розвиток аутсорсингу як умова підвищення конкурентоспроможності на ринках Європи та України. Методологія. Теоретико-методологічною основою дослідження є теорія систем, теорія економічного розвитку, наукові розробки зарубіжних та вітчизняних моделей щодо формування бізнес-стратегії підприємств, економічного розвитку європейських країн. Для досягнення конкретної мети використовувалися загальнонаукові та спеціальні методи, зокрема: методи економічного та фінансового аналізу; статистико-економічний метод, включаючи порівняння, а також графічний метод. Висновок. Таким чином, в умовах глобалізації всі країни та їхні бізнеси шукають нові форми міжнародного співробітництва, зокрема аутсорсинг. Ефективність бізнес-стратегій аутсорсингу підтверджує світова практика, яка показує, що в даний час більше половини європейських компаній використовують аутсорсинг у своїй діяльності. Для України та її регіонів є унікальна можливість скористатися перевагами міжнародного аутсорсингу завдяки можливим позиціонуванням на сучасному ринку як постачальника послуг аутсорсингу, так і як замовника. У першому випадку цього можна досягти за рахунок привабливого співвідношення високої кваліфікації та низької заробітної плати, задовільного рівня розвитку інфраструктури, а в другому випадку – отримання доступу до дешевших або рідкісних ресурсів, нових технологій, кращих практик ведення бізнесу, що є основою для переходу українських підприємств до інноваційного розвитку. Аутсорсинг є ефективним способом ведення бізнесу, враховуючи переваги та можливості, які отримує компанія-замовник при його використанні. Бізнес-модель інноваційного аутсорсингу є важливим напрямком розвитку сучасного бізнесу на світовому ринку. На сьогоднішній день кадровий аутсорсинг є ефективним інструментом для підвищення ефективності роботи будь-якого підприємства з урахуванням вищезазначених переваг та обмежень, які отримує замовник у своєму застосуванні. Однак аутсорсинг не слід вважати універсальним інструментом вирішення питань і проблем підприємств, оскільки є завдання, які не можна довірити незалежним професіоналам. Будь-яка бізнес-стратегія підприємства повинна відповідати ймовірним ризикам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://baltijapublishing.lv/index.php/issue/article/view/1277
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5461
ISSN: ISSN 2256-0742 (PRINT) ISSN 2256-0963 (ONLINE)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1. New business strategies formation of enterprises....pdf467,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.