Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5651
Назва: Формування рекламного звернення для сучасних засобів масової інформації з урахуванням політики гендерної рівності
Інші назви: Formuvannia reklamnoho zvernennia dlia suchasnykh zasobiv masovoi informatsii z urakhuvanniam polityky hendernoi rivnosti
Автори: Нахутіна, Діана Дмитрівна
Nakhutina, Diana
Ключові слова: реклама
advertising
рекламне звернення
advertising appeal
рекламування продукції
product advertising
гендерний стереотип
gender stereotype
маркетингова діяльність
marketing activities
бюджет рекламної кампанії
advertising campaign budget
медіа-планування
media planning
аудит рекламної діяльності
audit of advertising activities
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Нахутіна Д. Д. Формування рекламного звернення для сучасних засобів масової інформації з урахуванням політики гендерної рівності : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Нахутіна Діана Дмитрівна ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 85 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5651
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає у аналізі теоретико-методологічних підходів до поняття гендерний стереотип, а також визначенні особливостей та специфіки розробки рекламних звернень в гендерному аспекті, використання реклами на підприємстві та створення рекомендацій, щодо її оптимізації у маркетинговій діяльності підприємства. Методи дослідження – абстрагування, діалектичний метод пізнання економічних явищ і процесів, аналітичний метод, методи економіко-статистичного аналізу, табличний та графічний методи для наочності подання інформації. метод системного підходу, прогнозування, SWOT-аналіз та інші. Досліджено теоретичні аспекти ефективного управління маркетинговою політикою підприємства; надана організаційно-економічна характеристика підприємства; визначено рівень та ефективність маркетингової діяльності підприємства; досліджено організацію маркетингової політики підприємства; розроблена маркетингова стратегія підприємства, рекламна кампанія, та системи аудиту. Результати впроваджені в діяльність підприємства ФОП Нахутіна Ж. М. «N_STYLE» Дніпровського району, Дніпропетровської області. Meta doslidzhennia poliahaie u analizi teoretyko-metodolohichnykh pidkhodiv do poniattia hendernyi stereotyp, a takozh vyznachenni osoblyvostei ta spetsyfiky rozrobky reklamnykh zvernen v hendernomu aspekti, vykorystannia reklamy na pidpryiemstvi ta stvorennia rekomendatsii, shchodo yii optymizatsii u marketynhovii diialnosti pidpryiemstva. Metody doslidzhennia – abstrahuvannia, dialektychnyi metod piznannia ekonomichnykh yavyshch i protsesiv, analitychnyi metod, metody ekonomiko-statystychnoho analizu, tablychnyi ta hrafichnyi metody dlia naochnosti podannia informatsii. metod systemnoho pidkhodu, prohnozuvannia, SWOT-analiz ta inshi. Doslidzheno teoretychni aspekty efektyvnoho upravlinnia marketynhovoiu politykoiu pidpryiemstva; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka pidpryiemstva; vyznacheno riven ta efektyvnist marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva; doslidzheno orhanizatsiiu marketynhovoi polityky pidpryiemstva; rozroblena marketynhova stratehiia pidpryiemstva, reklamna kampaniia, ta systemy audytu. Rezultaty vprovadzheni v diialnist pidpryiemstva FOP Nakhutina Zh. M. «N_STYLE» Dniprovskoho raionu, Dnipropetrovskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5651
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нахутіна Д.Д..pdf3,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.