Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5652
Назва: Формування конкурентної політики в рекламній діяльності підприємства
Інші назви: Formuvannia konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti pidpryiemstva
Автори: Перерва, Карина Альбертівна
Pererva, Karyna
Ключові слова: реклама
advertising
рекламна діяльність
advertising activity
конкурентоспроможність реклами
competitiveness of advertising
конкурентна політика рекламної діяльності підприємства
competitive policy of advertising activity of the enterprise
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Перерва К. А. Формування конкурентної політики в рекламній діяльності підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Перерва Карина Альбертівна ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 165 с. – Режим доступу : При проведені маркетингових досліджень, відповідно до цілей дипломної роботи магістра було використано наступні методи дослідження: порівняння (здійснено порівняння реклами підприємства з його основними конкурентами); статистичний (встановлено динамічні тенденції та проаналізовано поточний стан розвитку підприємства); економіко-математичні методи моделювання; аналіз і синтез (підтвердження теоретико-методологічних засад і практичних рекомендацій); абстрактно-логічний (теоретичне узагальнення поняття та змісту конкурентної політики рекламної діяльності підприємства); монографічний (вивчення сучасного стану конкурентної політики рекламної діяльності). Обробку даних здійснено з використанням програм Microsoft Exel, Google Analytics, Facebook Analytics. Досліджено теоретично-методичні основи формування конкурентної політики в рекламній діяльності підприємства. Проведена оцінка сучасного стану конкурентної політики в рекламній діяльності підприємства. Розроблено напрями удосконалення процесу формування конкурентної політики в рекламній діяльності ТОВ «Ласунка». Висновки та пропозиції, наведені в дипломній роботі можуть бути впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «Ласунка» м. Дніпро. Pry provedeni marketynhovykh doslidzhen, vidpovidno do tsilei dyplomnoi roboty mahistra bulo vykorystano nastupni metody doslidzhennia: porivniannia (zdiisneno porivniannia reklamy pidpryiemstva z yoho osnovnymy konkurentamy); statystychnyi (vstanovleno dynamichni tendentsii ta proanalizovano potochnyi stan rozvytku pidpryiemstva); ekonomiko-matematychni metody modeliuvannia; analiz i syntez (pidtverdzhennia teoretyko-metodolohichnykh zasad i praktychnykh rekomendatsii); abstraktno-lohichnyi (teoretychne uzahalnennia poniattia ta zmistu konkurentnoi polityky reklamnoi diialnosti pidpryiemstva); monohrafichnyi (vyvchennia suchasnoho stanu konkurentnoi polityky reklamnoi diialnosti). Obrobku danykh zdiisneno z vykorystanniam prohram Microsoft Exel, Google Analytics, Facebook Analytics. Doslidzheno teoretychno-metodychni osnovy formuvannia konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti pidpryiemstva. Provedena otsinka suchasnoho stanu konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti pidpryiemstva. Rozrobleno napriamy udoskonalennia protsesu formuvannia konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti TOV «Lasunka». Vysnovky ta propozytsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Lasunka» m. Dnipro.
Короткий огляд (реферат): При проведені маркетингових досліджень, відповідно до цілей дипломної роботи магістра було використано наступні методи дослідження: порівняння (здійснено порівняння реклами підприємства з його основними конкурентами); статистичний (встановлено динамічні тенденції та проаналізовано поточний стан розвитку підприємства); економіко-математичні методи моделювання; аналіз і синтез (підтвердження теоретико-методологічних засад і практичних рекомендацій); абстрактно-логічний (теоретичне узагальнення поняття та змісту конкурентної політики рекламної діяльності підприємства); монографічний (вивчення сучасного стану конкурентної політики рекламної діяльності). Обробку даних здійснено з використанням програм Microsoft Exel, Google Analytics, Facebook Analytics. Досліджено теоретично-методичні основи формування конкурентної політики в рекламній діяльності підприємства. Проведена оцінка сучасного стану конкурентної політики в рекламній діяльності підприємства. Розроблено напрями удосконалення процесу формування конкурентної політики в рекламній діяльності ТОВ «Ласунка». Висновки та пропозиції, наведені в дипломній роботі можуть бути впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «Ласунка» м. Дніпро. Pry provedeni marketynhovykh doslidzhen, vidpovidno do tsilei dyplomnoi roboty mahistra bulo vykorystano nastupni metody doslidzhennia: porivniannia (zdiisneno porivniannia reklamy pidpryiemstva z yoho osnovnymy konkurentamy); statystychnyi (vstanovleno dynamichni tendentsii ta proanalizovano potochnyi stan rozvytku pidpryiemstva); ekonomiko-matematychni metody modeliuvannia; analiz i syntez (pidtverdzhennia teoretyko-metodolohichnykh zasad i praktychnykh rekomendatsii); abstraktno-lohichnyi (teoretychne uzahalnennia poniattia ta zmistu konkurentnoi polityky reklamnoi diialnosti pidpryiemstva); monohrafichnyi (vyvchennia suchasnoho stanu konkurentnoi polityky reklamnoi diialnosti). Obrobku danykh zdiisneno z vykorystanniam prohram Microsoft Exel, Google Analytics, Facebook Analytics. Doslidzheno teoretychno-metodychni osnovy formuvannia konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti pidpryiemstva. Provedena otsinka suchasnoho stanu konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti pidpryiemstva. Rozrobleno napriamy udoskonalennia protsesu formuvannia konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti TOV «Lasunka». Vysnovky ta propozytsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Lasunka» m. Dnipro.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): При проведені маркетингових досліджень, відповідно до цілей дипломної роботи магістра було використано наступні методи дослідження: порівняння (здійснено порівняння реклами підприємства з його основними конкурентами); статистичний (встановлено динамічні тенденції та проаналізовано поточний стан розвитку підприємства); економіко-математичні методи моделювання; аналіз і синтез (підтвердження теоретико-методологічних засад і практичних рекомендацій); абстрактно-логічний (теоретичне узагальнення поняття та змісту конкурентної політики рекламної діяльності підприємства); монографічний (вивчення сучасного стану конкурентної політики рекламної діяльності). Обробку даних здійснено з використанням програм Microsoft Exel, Google Analytics, Facebook Analytics. Досліджено теоретично-методичні основи формування конкурентної політики в рекламній діяльності підприємства. Проведена оцінка сучасного стану конкурентної політики в рекламній діяльності підприємства. Розроблено напрями удосконалення процесу формування конкурентної політики в рекламній діяльності ТОВ «Ласунка». Висновки та пропозиції, наведені в дипломній роботі можуть бути впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «Ласунка» м. Дніпро. Pry provedeni marketynhovykh doslidzhen, vidpovidno do tsilei dyplomnoi roboty mahistra bulo vykorystano nastupni metody doslidzhennia: porivniannia (zdiisneno porivniannia reklamy pidpryiemstva z yoho osnovnymy konkurentamy); statystychnyi (vstanovleno dynamichni tendentsii ta proanalizovano potochnyi stan rozvytku pidpryiemstva); ekonomiko-matematychni metody modeliuvannia; analiz i syntez (pidtverdzhennia teoretyko-metodolohichnykh zasad i praktychnykh rekomendatsii); abstraktno-lohichnyi (teoretychne uzahalnennia poniattia ta zmistu konkurentnoi polityky reklamnoi diialnosti pidpryiemstva); monohrafichnyi (vyvchennia suchasnoho stanu konkurentnoi polityky reklamnoi diialnosti). Obrobku danykh zdiisneno z vykorystanniam prohram Microsoft Exel, Google Analytics, Facebook Analytics. Doslidzheno teoretychno-metodychni osnovy formuvannia konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti pidpryiemstva. Provedena otsinka suchasnoho stanu konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti pidpryiemstva. Rozrobleno napriamy udoskonalennia protsesu formuvannia konkurentnoi polityky v reklamnii diialnosti TOV «Lasunka». Vysnovky ta propozytsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Lasunka» m. Dnipro.
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перерва К.А..pdf4,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.