Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5736
Назва: Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства
Інші назви: Formuvannia kompleksnoi systemy ahrarnoho marketynhu pidpryiemstva
Автори: Сергієнко, Анна Андріївна
Serhiienko, Anna
Ключові слова: аграрний маркетинг
agricultural marketing
комплекс маркетингу
marketing complex
аграрна продукція
agricultural products
аграрні підприємства
agricultural enterprises
маркетинговий інструментарій
marketing tools
канали збуту
sales channels
середовище організації
organizational environment
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Сергієнко А. А. Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Сергієнко Анна Андріївна ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5736
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі були дослідженні теоретичні основи та методичні підходи щодо формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства, визначені особливості ефективного функціонування аграрних підприємств в умовах сучасних трансформацій, здійснено аналіз виробничо-господарської діяльності ТОВ «Межівське», визначені основні складники комплексної системи Marketing mix та надані пропозиції впровадження даної системи в діяльність модельного підприємства. Результати дослідження впроваджені в діяльність ТОВ «Межівське» Межівського району Дніпропетровської області V dyplomnii roboti buly doslidzhenni teoretychni osnovy ta metodychni pidkhody shchodo formuvannia kompleksnoi systemy ahrarnoho marketynhu pidpryiemstva, vyznacheni osoblyvosti efektyvnoho funktsionuvannia ahrarnykh pidpryiemstv v umovakh suchasnykh transformatsii, zdiisneno analiz vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti TOV «Mezhivske», vyznacheni osnovni skladnyky kompleksnoi systemy Marketing mix ta nadani propozytsii vprovadzhennia danoi systemy v diialnist modelnoho pidpryiemstva. Rezultaty doslidzhennia vprovadzheni v diialnist TOV «Mezhivske» Mezhivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5736
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергieнко_Анна_Андрiiвна.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.