Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5772
Назва: Удосконалення забезпечення запасними частинами підприємств технічного сервісу шляхом застосування чисельних методів
Інші назви: Udoskonalennia zabezpechennia zapasnymy chastynamy pidpryiemstv tekhnichnoho servisu shliakhom zastosuvannia chyselnykh metodiv
Автори: Мошник, Олександр Юрійович
Moshnyk, Oleksandr
Ключові слова: сервісне підприємство
servisne pidpryiemstvo
попит
popyt
запасні частини
zapasni chastyny
номенклатурні групи
nomenklaturni hrupy
оптимізація
optymizatsiia
адаптивна модель прогнозування
adaptyvna model prohnozuvannia
математичні моделі
matematychni modeli
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Мошник О. Ю. Удосконалення забезпечення запасними частинами підприємств технічного сервісу шляхом застосування чисельних методів : магістр. дипломна робота : 208 Агроінженерія / Мошник Олександр Юрійович ; наук. керівник Субочев О. І. ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Інженерно-технологічний ф-т, Каф. експлуатації машинно-тракторного парку. – Дніпро, 2021. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5772
Короткий огляд (реферат): Завдання дослідження: класифікація та системний аналіз чинників, які впливають на вимогу в запасних частинах сервісних підприємств, що включає проведення експертного опитування фахівців сервісних підприємств; дослідження статистичних даних про витрату запасних частин, особливостей управління запасами і причин утворення наднормативних запасів; вибір математичного апарату і виду математичних моделей для прогнозування потреби в запасних частинах сервісних підприємств; побудова математичних моделей для розрахунку вимог в запасних частинах сервісних підприємства; розробка методики прогнозування вимог сервісних підприємств в запасних частинах на основі застосування побудованих моделей. Проаналізовано методи організації забезпечення запасними частинами сервісних підприємств. Розроблено методику обґрунтування необхідної номенклатури запасних частин. Складено алгоритм управління запасами на сервісних підприємствах. Наведено оцінку вимог в запасних частинах з використанням математичних моделей. Zavdannia doslidzhennia: klasyfikatsiia ta systemnyi analiz chynnykiv, yaki vplyvaiut na vymohu v zapasnykh chastynakh servisnykh pidpryiemstv, shcho vkliuchaie provedennia ekspertnoho opytuvannia fakhivtsiv servisnykh pidpryiemstv; doslidzhennia statystychnykh danykh pro vytratu zapasnykh chastyn, osoblyvostei upravlinnia zapasamy i prychyn utvorennia nadnormatyvnykh zapasiv; vybir matematychnoho aparatu i vydu matematychnykh modelei dlia prohnozuvannia potreby v zapasnykh chastynakh servisnykh pidpryiemstv; pobudova matematychnykh modelei dlia rozrakhunku vymoh v zapasnykh chastynakh servisnykh pidpryiemstva; rozrobka metodyky prohnozuvannia vymoh servisnykh pidpryiemstv v zapasnykh chastynakh na osnovi zastosuvannia pobudovanykh modelei. Proanalizovano metody orhanizatsii zabezpechennia zapasnymy chastynamy servisnykh pidpryiemstv. Rozrobleno metodyku obgruntuvannia neobkhidnoi nomenklatury zapasnykh chastyn. Skladeno alhorytm upravlinnia zapasamy na servisnykh pidpryiemstvakh. Navedeno otsinku vymoh v zapasnykh chastynakh z vykorystanniam matematychnykh modelei.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5772
Розташовується у зібраннях:Кафедра експлуатації машинно-тракторного парку . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мошник_О.Ю..pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.