Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7148
Назва: Формування системи маркетингу аграрного підприємства
Інші назви: Formuvannia systemy marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Бабич, Павло Павлович
Babych, Pavlo
Ключові слова: маркетинг
marketing
система маркетингу
marketing system
аграрне підприємство
agricultural enterprise
чинники зовнішнього і внутрішнього середовища
factors of the external and internal environment
кількісні і якісні показники
quantitative and qualitative indicators
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Бабич П. П. Формування системи маркетингу аграрного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Бабич Павло Павлович ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 90 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7148
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процеси формування системи маркетингу в селянському (фермерському) господарстві «РІЙ-25» Синельниківського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи та практичні рекомендації щодо формування системи маркетингу аграрного підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретично-методичних засад щодо формування системи маркетингу і розробка практичних рекомендацій стосовно впровадження елементів даної системи в фермерському господарстві. Методи дослідження. Під час дослідження використано наступні наукові методи: аналіз і синтез (для обґрунтування теоретично-методичних основ і практичних рекомендацій); теоретичного пошуку та абстрактно-логічний (для теоретичного узагальнення сутності та змісту системи маркетингу та формулювання висновків); статистичний (для оцінки сучасного стану діяльності підприємства, для порівняння економічних показників діяльності господарства звітного року з показниками минулих років, метод аналітичного вирівнювання); монографічний; стратегічного аналізу (PEST-аналіз – оцінка впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища, SWOT-аналіз – визначення можливостей та загроз підприємства). Визначено сутність та основні елементи системи маркетингу аграрного підприємства. Розглянуто основні функції маркетингової системи аграрного підприємства. Розроблено методологічні засади щодо оцінювання ефективності системи маркетингу. Проаналізовано організаційно економічну характеристику фермерського господарства. Здійснено оцінювання системи маркетингу аграрного підприємства. Розроблено напрями формування комплексної системи маркетингу аграрного підприємства. Результати дослідження. Висновки та пропозиції обґрунтування напрямів удосконалення системи маркетингу, що представлені в кваліфікаційній роботі будуть впроваджені в діяльності С(Ф)Г «РІЙ-25» Синельниківського району Дніпропетровської області. Obiekt doslidzhennia – protsesy formuvannia systemy marketynhu v selianskomu (fermerskomu) hospodarstvi «RII-25» Synelnykivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye teoretyko-metodolohichni osnovy ta praktychni rekomendatsii shchodo formuvannia systemy marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychno-metodychnykh zasad shchodo formuvannia systemy marketynhu i rozrobka praktychnykh rekomendatsii stosovno vprovadzhennia elementiv danoi systemy v fermerskomu hospodarstvi. Metody doslidzhennia. Pid chas doslidzhennia vykorystano nastupni naukovi metody: analiz i syntez (dlia obgruntuvannia teoretychno-metodychnykh osnov i praktychnykh rekomendatsii); teoretychnoho poshuku ta abstraktno-lohichnyi (dlia teoretychnoho uzahalnennia sutnosti ta zmistu systemy marketynhu ta formuliuvannia vysnovkiv); statystychnyi (dlia otsinky suchasnoho stanu diialnosti pidpryiemstva, dlia porivniannia ekonomichnykh pokaznykiv diialnosti hospodarstva zvitnoho roku z pokaznykamy mynulykh rokiv, metod analitychnoho vyrivniuvannia); monohrafichnyi; stratehichnoho analizu (PEST-analiz – otsinka vplyvu chynnykiv zovnishnoho ta vnutrishnoho seredovyshcha, SWOT-analiz – vyznachennia mozhlyvostei ta zahroz pidpryiemstva). Vyznacheno sutnist ta osnovni elementy systemy marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva. Rozghlianuto osnovni funktsii marketynhovoi systemy ahrarnoho pidpryiemstva. Rozrobleno metodolohichni zasady shchodo otsiniuvannia efektyvnosti systemy marketynhu. Proanalizovano orhanizatsiino ekonomichnu kharakterystyku fermerskoho hospodarstva. Zdiisneno otsiniuvannia systemy marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva. Rozrobleno napriamy formuvannia kompleksnoi systemy marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva. Rezultaty doslidzhennia. Vysnovky ta propozytsii obgruntuvannia napriamiv udoskonalennia systemy marketynhu, shcho predstavleni v kvalifikatsiinii roboti budut vprovadzheni v diialnosti S(F)H «RII-25» Synelnykivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7148
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабич П.П..pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.