Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7152
Назва: Формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Formuvannia stratehii zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva
Автори: Кондратьєв, Євгеній Юрійович
Kondratiev, Yevhenii
Ключові слова: фермерське господарство
farming
маркетинг
marketing
стратегія
strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
конкуренти
competitors
стратегія конкурентоспроможності
competitiveness strategy
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кондратьєв Є. Ю. Формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Кондратьєв Євгеній Юрійович ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 88 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7152
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процеси формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності селянського (фермерського) господарства «РІЙ-25» Синельниківського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи та практичні рекомендації щодо формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретично-методичних засад щодо формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства та обґрунтування механізмів реалізації даної стратегії. Методи дослідження. Під час дослідження використано наступні наукові методи: аналіз і синтез (для обґрунтування теоретично-методичних основ і практичних рекомендацій); теоретичного пошуку та абстрактно-логічний (для теоретичного узагальнення сутності та змісту стратегії конкурентоспроможності та формулювання висновків); статистичний (ряди динаміки, відносні величини, графічний метод, аналітичне вирівнювання рядів динаміки); монографічний; стратегічного аналізу (PEST-аналіз та SWOT-аналіз, матриця БКГ). Визначено сутність та поняття конкуренції на аграрному ринку. Розглянуто особливості формування та розвитку конкурентного середовища підприємства та його продукції. Розроблено стратегію управління конкурентоспроможністю підприємства на аграрному ринку. Проаналізовано організаційно економічну характеристику фермерського господарства. Проаналізовано сучасний стан конкурентоспроможності та стратегічного розвитку аграрного підприємства. Розроблені стратегічні підходи щодо підвищення конкурентної спроможності фермерського господарства. Результати дослідження. Висновки та пропозиції обґрунтування напрямів удосконалення стратегії забезпечення конкурентоспроможності, що представлені в кваліфікаційній роботі будуть впроваджені в діяльності С(Ф)Г «РІЙ-25» Синельниківського району Дніпропетровської області. Obiekt doslidzhennia – protsesy formuvannia stratehii zabezpechennia konkurentospromozhnosti selianskoho (fermerskoho) hospodarstva «RII-25» Synelnykivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye teoretyko-metodolohichni osnovy ta praktychni rekomendatsii shchodo formuvannia stratehii zabezpechennia konkurentospromozhnosti. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychno-metodychnykh zasad shchodo formuvannia stratehii zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta obgruntuvannia mekhanizmiv realizatsii danoi stratehii. Metody doslidzhennia. Pid chas doslidzhennia vykorystano nastupni naukovi metody: analiz i syntez (dlia obgruntuvannia teoretychno-metodychnykh osnov i praktychnykh rekomendatsii); teoretychnoho poshuku ta abstraktno-lohichnyi (dlia teoretychnoho uzahalnennia sutnosti ta zmistu stratehii konkurentospromozhnosti ta formuliuvannia vysnovkiv); statystychnyi (riady dynamiky, vidnosni velychyny, hrafichnyi metod, analitychne vyrivniuvannia riadiv dynamiky); monohrafichnyi; stratehichnoho analizu (PEST-analiz ta SWOT-analiz, matrytsia BKH). Vyznacheno sutnist ta poniattia konkurentsii na ahrarnomu rynku. Rozghlianuto osoblyvosti formuvannia ta rozvytku konkurentnoho seredovyshcha pidpryiemstva ta yoho produktsii. Rozrobleno stratehiiu upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva na ahrarnomu rynku. Proanalizovano orhanizatsiino ekonomichnu kharakterystyku fermerskoho hospodarstva. Proanalizovano suchasnyi stan konkurentospromozhnosti ta stratehichnoho rozvytku ahrarnoho pidpryiemstva. Rozrobleni stratehichni pidkhody shchodo pidvyshchennia konkurentnoi spromozhnosti fermerskoho hospodarstva. Rezultaty doslidzhennia. Vysnovky ta propozytsii obgruntuvannia napriamiv udoskonalennia stratehii zabezpechennia konkurentospromozhnosti, shcho predstavleni v kvalifikatsiinii roboti budut vprovadzheni v diialnosti S(F)H «RII-25» Synelnykivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7152
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кондратьєв Є. Ю..pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.