Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7154
Назва: Формування маркетингової системи просування продукції аграрного підприємства
Інші назви: Formuvannia marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Лісняк, Руслан Віталійович
Lisniak, Ruslan
Ключові слова: маркетингова система
marketing system
просування продукції
product promotion
канали розподілу
distribution channels
комунікативні заходи
communication activities
аграрна продукція
agricultural products
споживачі
consumers
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Лісняк Р. В. Формування маркетингової системи просування продукції аграрного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Лісняк Руслан Віталійович ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 97 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7154
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступають процеси формування системи просування продукції сільськогосподарського підприємства та вибору каналів розподілу в маркетинговій системі. Предметом дослідження є базові теоретичні положення та методи, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, щодо оптимізації каналів розподілу в системі просування продукції. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження були використані діалектичний метод наукового дослідження, а також загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез, порівняння, візуалізація та узагальнення для збору, аналізу, оцінити, повідомити та подати результати дослідження та висновки. В результаті дослідження проведено огляд структур, прийнятих маркетинговими каналами доставляти продукти від виробників до споживачів, а також основні функції, які їх відрізняють, різні конфігурації. Проведено діагностику економічної діяльності С(Ф)Г «Агроінтер» та системі просування продукції. Також здійснено порівняння горизонтальних та вертикальних маркетингових систем з точки зору функцій і встановлені їхні сильні та слабкі сторони, запропоновані напрями удосконалення системи просування продукції. Результати впроваджені в діяльність досліджуваного підприємства в розрізі полегшенням взаємовідносин зі споживачами та напрямів удосконалення системи просування продукції. Obiektom doslidzhennia vystupaiut protsesy formuvannia systemy prosuvannia produktsii silskohospodarskoho pidpryiemstva ta vyboru kanaliv rozpodilu v marketynhovii systemi. Predmetom doslidzhennia ye bazovi teoretychni polozhennia ta metody, roboty vitchyznianykh i zarubizhnykh vchenykh-ekonomistiv, shchodo optymizatsii kanaliv rozpodilu v systemi prosuvannia produktsii. Metody doslidzhennia. Dlia dosiahnennia mety doslidzhennia buly vykorystani dialektychnyi metod naukovoho doslidzhennia, a takozh zahalnonaukovi metody, taki yak analiz, syntez, porivniannia, vizualizatsiia ta uzahalnennia dlia zboru, analizu, otsinyty, povidomyty ta podaty rezultaty doslidzhennia ta vysnovky. V rezultati doslidzhennia provedeno ohliad struktur, pryiniatykh marketynhovymy kanalamy dostavliaty produkty vid vyrobnykiv do spozhyvachiv, a takozh osnovni funktsii, yaki yikh vidrizniaiut, rizni konfihuratsii. Provedeno diahnostyku ekonomichnoi diialnosti S(F)H «Ahrointer» ta systemi prosuvannia produktsii. Takozh zdiisneno porivniannia horyzontalnykh ta vertykalnykh marketynhovykh system z tochky zoru funktsii i vstanovleni yikhni sylni ta slabki storony, zaproponovani napriamy udoskonalennia systemy prosuvannia produktsii. Rezultaty vprovadzheni v diialnist doslidzhuvanoho pidpryiemstva v rozrizi polehshenniam vzaiemovidnosyn zi spozhyvachamy ta napriamiv udoskonalennia systemy prosuvannia produktsii.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7154
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лісняк Р.В..pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.