Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7156
Назва: Формування стратегії збуту продукції підприємства та шляхи її вдосконалення
Інші назви: Formuvannia stratehii zbutu produktsii pidpryiemstva ta shliakhy yii vdoskonalennia
Автори: Перцев, Денис Віталійович
Pertsev, Denys
Ключові слова: збут
sales
збутова діяльність
sales activities
стратегія збуту
sales strategy
ефективність збуту
sales efficiency
матриця попарної оцінки
pair assessment matrix
активізація збутової політики
activation of sales policy
підвищення дистрибуції
increase of distribution
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Перцев Д. В. Формування стратегії збуту продукції підприємства та шляхи її вдосконалення : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Перцев Денис Віталійович ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 77 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7156
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес формування стратегії збуту продукції в ПрАТ «Прогрес». Предметом дослідження виступають ключові аспекти збутової діяльності ПрАТ «Прогрес». Метою кваліфікаційної роботи є теоретично-методичне дослідження проблеми формування стратегії збуту та обґрунтування практичних рекомендацій, спрямованих на пошук напрямів її вдосконалення. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналіз і синтез, порівняння, методи статистичного аналізу, метод експертних оцінок, табличний та графічний методи, методи економічного обґрунтування і оптимізації управлінських рішень. Рекомендації розроблені у кваліфікаційній роботі полягають в розробці рекомендацій щодо розвитку вдосконалення маркетингової діяльності ПрАТ «Прогрес» в частині товарної, збутової та комунікаційної діяльності за результатами матриці для попарної оцінки цих напрямів. Obiektom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye protses formuvannia stratehii zbutu produktsii v PrAT «Prohres». Predmetom doslidzhennia vystupaiut kliuchovi aspekty zbutovoi diialnosti PrAT «Prohres». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychno-metodychne doslidzhennia problemy formuvannia stratehii zbutu ta obgruntuvannia praktychnykh rekomendatsii, spriamovanykh na poshuk napriamiv yii vdoskonalennia. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analiz i syntez, porivniannia, metody statystychnoho analizu, metod ekspertnykh otsinok, tablychnyi ta hrafichnyi metody, metody ekonomichnoho obgruntuvannia i optymizatsii upravlinskykh rishen. Rekomendatsii rozrobleni u kvalifikatsiinii roboti poliahaiut v rozrobtsi rekomendatsii shchodo rozvytku vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti PrAT «Prohres» v chastyni tovarnoi, zbutovoi ta komunikatsiinoi diialnosti za rezultatamy matrytsi dlia poparnoi otsinky tsykh napriamiv.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7156
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перцев Д. В..pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.