Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7158
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери рекламного бізнесу
Інші назви: Udoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva sfery reklamnoho biznesu
Автори: Шевцов, Максим Владиславович
Shevtsov, Maksym
Ключові слова: маркетинг
marketing
маркетингова діяльність
marketing activities
реклама
advertising
рекламна діяльність
advertising activities
інтернет-стратегія
internet strategy
реклама на транспорті
advertising on transport
мотивація персоналу
staff motivation
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Шевцов М. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери рекламного бізнесу : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Шевцов Максим Владиславович ; наук. керівник Воловик Дмитро Володимирович; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 85 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7158
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процеси управління маркетинговою діяльністю в ТОВ «АВТО ГРУП ПЛЮС», м. Дніпро. Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи та практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери рекламного бізнесу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретично-методичних засад щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери рекламного бізнесу та визначення напрямків її вдосконалення. Методи дослідження. Під час дослідження використано наступні наукові методи: аналіз і синтез (для обґрунтування теоретично-методичних основ і практичних рекомендацій); теоретичного пошуку та абстрактно-логічний (для теоретичного узагальнення сутності та змісту маркетингової діяльності та формулювання висновків); статистичний (для оцінки сучасного стану діяльності підприємства, для порівняння економічних показників діяльності підприємства, метод аналітичного вирівнювання); монографічний; стратегічного аналізу (PEST-аналіз – оцінка впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища, SWOT-аналіз – визначення можливостей та загроз підприємства). Розроблено рекомендацій порядку вибору інтернет-стратегії підприємства рекламної галузі, що дало можливість обґрунтувати відповідну стратегію для досліджуваного підприємства. Дістали подальшого розвитку обґрунтування щодо формування системи мотивації для операторів зовнішньої реклами із застосуванням комплексного підходу до чинників мотивації і врахуванням серед них соціального результату – розвиток персоналу. Результати дослідження. Висновки та пропозиції обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери рекламного бізнесу, що представлені в кваліфікаційній роботі будуть впроваджені в діяльності ТОВ «АВТО ГРУП ПЛЮС» м. Дніпро. Obiekt doslidzhennia – protsesy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu v TOV «AVTO HRUP PLIuS», m. Dnipro. Predmetom doslidzhennia ye teoretyko-metodolohichni osnovy ta praktychni rekomendatsii shchodo udoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva sfery reklamnoho biznesu. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychno-metodychnykh zasad shchodo udoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva sfery reklamnoho biznesu ta vyznachennia napriamkiv yii vdoskonalennia. Metody doslidzhennia. Pid chas doslidzhennia vykorystano nastupni naukovi metody: analiz i syntez (dlia obgruntuvannia teoretychno-metodychnykh osnov i praktychnykh rekomendatsii); teoretychnoho poshuku ta abstraktno-lohichnyi (dlia teoretychnoho uzahalnennia sutnosti ta zmistu marketynhovoi diialnosti ta formuliuvannia vysnovkiv); statystychnyi (dlia otsinky suchasnoho stanu diialnosti pidpryiemstva, dlia porivniannia ekonomichnykh pokaznykiv diialnosti pidpryiemstva, metod analitychnoho vyrivniuvannia); monohrafichnyi; stratehichnoho analizu (PEST-analiz – otsinka vplyvu chynnykiv zovnishnoho ta vnutrishnoho seredovyshcha, SWOT-analiz – vyznachennia mozhlyvostei ta zahroz pidpryiemstva). Rozrobleno rekomendatsii poriadku vyboru internet-stratehii pidpryiemstva reklamnoi haluzi, shcho dalo mozhlyvist obgruntuvaty vidpovidnu stratehiiu dlia doslidzhuvanoho pidpryiemstva. Distaly podalshoho rozvytku obgruntuvannia shchodo formuvannia systemy motyvatsii dlia operatoriv zovnishnoi reklamy iz zastosuvanniam kompleksnoho pidkhodu do chynnykiv motyvatsii i vrakhuvanniam sered nykh sotsialnoho rezultatu – rozvytok personalu. Rezultaty doslidzhennia. Vysnovky ta propozytsii obgruntuvannia napriamiv udoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva sfery reklamnoho biznesu, shcho predstavleni v kvalifikatsiinii roboti budut vprovadzheni v diialnosti TOV «AVTO HRUP PLIuS» m. Dnipro.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7158
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевцов М.В..pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.