Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7675
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасному бізнес-середовищі
Інші назви: Pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva v suchasnomu biznes-seredovyshchi
Автори: Просяник, Анастасія Ігорівна
Prosianyk, Anastasiia
Ключові слова: конкурентоспроможність
competitiveness
конкуренція
competition
конкурентні переваги
competitive advantages
методи оцінки конкурентоспроможності підприємств
methods for assessing the competitiveness of enterprises
стратегія
strategy
стратегія розвитку
development strategy
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Просяник А. І. Підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасному бізнес-середовищі : магістр. дипломна робота : 051 Економіка / Просяник Анастасія Ігорівна ; наук. керівник Гончаренко Оксана Володимирівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. економіки. – Дніпро, 2022. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7675
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність та результати діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні й практичні аспекти оцінки конкурентоспроможності підприємства та визначення напрямів її підвищення. Метою дослідження є узагальнення теоретичних положень й оцінка конкурентоспроможності підприємства та обгрунтування напрямів її підвищення в сучасному бізнес-середовищі. Для досягнення зазначеної мети вирішені наступні завдання: - узагальнено теоретичні підходи до економічної категорії «конкурентоспроможність підприємства»; - розглянуто методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства; - обгрунтовано основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства; розроблено інноваційні заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Методи дослідження. Теоретичною і методичною базою дослідження виступають наукові праці українських й зарубіжних вчених з питань конкурентоспроможності підприємства. Інформаційну основу роботи становлять законодавчі й нормативні акти, які регулюють конкурентні відносини підприємств; статистичні дані; фінансово-економічна документація кав’ярні «Berry Avenue». Для вирішення завдань дослідження використано методи аналізу й синтезу; функціональний, графічний, економіко-статистичний аналіз. Обробку даних здійснено з використанням пакетів програмного забезпечення Microsoft Excel. Наукова новизна отриманих результатів полягає в удосконаленні теоретичних та методичних положень щодо оцінки конкурентоспроможності підприємства в сучасному бізнес-середовищі та визначення напрямів її підвищення. Найбільш вагомими результатами роботи, що мають наукову новизну, є такі: дістали подальшого розвитку: - обґрунтування термінологічного змісту поняття «конкурентоспроможність підприємства» як комплексної категорії, що формується параметрами виробленої продукції, виробничою ефективністю товаровиробника завдяки сучасним технологіям й обладнанню, кваліфікованим кадрам та здатності завоювувати і тривалий термін утримувати стійку позицію на ринку; - ідентифікація конкурентних переваг підприємства й обгрунтування конкурентних стратегій розвитку в сучасному бізнес-середовищі; - визначення напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства й мінімізації витрат за допомогою впровадження інвестиційного проекту «Кухня» для виробництва власної продукції. Досліджено сутність категорії «конкурентоспроможність підприємства»; розглянуто методичні підходи до аналізу конкурентоспроможності підприємства; проаналізовані результати фінансово-господарської діяльності підприємства, визначені конкурентні переваги кав’ярні «Berry Avenue»; визначено напрями підвищення конкурентоспроможності кав'ярні; обгрунтовано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства й мінімізації витрат за допомогою впровадження інвестиційного проекту для виробництва власного продукту.. Власникам підприємства пропонується результати практичних досліджень впровадити в діяльність «Berry Avenue». Практичне значення результатів полягає в впровадженні їх в діяльність закладів харчової й ресторанної сфери, зокрема «Berry Avenue», що забезпечить зростання конкурентоспроможності. Obiektom doslidzhennia ye konkurentospromozhnist ta rezultaty diialnosti pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodychni y praktychni aspekty otsinky konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta vyznachennia napriamiv yii pidvyshchennia. Metoiu doslidzhennia ye uzahalnennia teoretychnykh polozhen y otsinka konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta obhruntuvannia napriamiv yii pidvyshchennia v suchasnomu biznes-seredovyshchi. Dlia dosiahnennia zaznachenoi mety vyrisheni nastupni zavdannia: - uzahalneno teoretychni pidkhody do ekonomichnoi katehorii «konkurentospromozhnist pidpryiemstva»; - rozghlianuto metodychni pidkhody do otsinky konkurentospromozhnosti pidpryiemstva; - obhruntovano osnovni napriamy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva; rozrobleno innovatsiini zakhody z pidvyshchennia konkurentospromozhnosti produktsii pidpryiemstva. Metody doslidzhennia. Teoretychnoiu i metodychnoiu bazoiu doslidzhennia vystupaiut naukovi pratsi ukrainskykh y zarubizhnykh vchenykh z pytan konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Informatsiinu osnovu roboty stanovliat zakonodavchi y normatyvni akty, yaki rehuliuiut konkurentni vidnosyny pidpryiemstv; statystychni dani; finansovo-ekonomichna dokumentatsiia kaviarni «Berry Avenue». Dlia vyrishennia zavdan doslidzhennia vykorystano metody analizu y syntezu; funktsionalnyi, hrafichnyi, ekonomiko-statystychnyi analiz. Obrobku danykh zdiisneno z vykorystanniam paketiv prohramnoho zabezpechennia Microsoft Excel. Naukova novyzna otrymanykh rezultativ poliahaie v udoskonalenni teoretychnykh ta metodychnykh polozhen shchodo otsinky konkurentospromozhnosti pidpryiemstva v suchasnomu biznes-seredovyshchi ta vyznachennia napriamiv yii pidvyshchennia. Naibilsh vahomymy rezultatamy roboty, shcho maiut naukovu novyznu, ye taki: distaly podalshoho rozvytku: - obgruntuvannia terminolohichnoho zmistu poniattia «konkurentospromozhnist pidpryiemstva» yak kompleksnoi katehorii, shcho formuietsia parametramy vyroblenoi produktsii, vyrobnychoiu efektyvnistiu tovarovyrobnyka zavdiaky suchasnym tekhnolohiiam y obladnanniu, kvalifikovanym kadram ta zdatnosti zavoiuvuvaty i tryvalyi termin utrymuvaty stiiku pozytsiiu na rynku; - identyfikatsiia konkurentnykh perevah pidpryiemstva y obhruntuvannia konkurentnykh stratehii rozvytku v suchasnomu biznes-seredovyshchi; - vyznachennia napriamiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva y minimizatsii vytrat za dopomohoiu vprovadzhennia investytsiinoho proektu «Kukhnia» dlia vyrobnytstva vlasnoi produktsii. Doslidzheno sutnist katehorii «konkurentospromozhnist pidpryiemstva»; rozghlianuto metodychni pidkhody do analizu konkurentospromozhnosti pidpryiemstva; proanalizovani rezultaty finansovo-hospodarskoi diialnosti pidpryiemstva, vyznacheni konkurentni perevahy kaviarni «Berry Avenue»; vyznacheno napriamy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti kaviarni; obhruntovano napriamy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva y minimizatsii vytrat za dopomohoiu vprovadzhennia investytsiinoho proektu dlia vyrobnytstva vlasnoho produktu.. Vlasnykam pidpryiemstva proponuietsia rezultaty praktychnykh doslidzhen vprovadyty v diialnist «Berry Avenue». Praktychne znachennia rezultativ poliahaie v vprovadzhenni yikh v diialnist zakladiv kharchovoi y restorannoi sfery, zokrema «Berry Avenue», shcho zabezpechyt zrostannia konkurentospromozhnosti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7675
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Просяник А.І..pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.