Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7687
Назва: Формування стратегії просування продукції виробничо-торгівельного підприємства
Інші назви: Formuvannia stratehii prosuvannia produktsii vyrobnycho-torhivelnoho pidpryiemstva
Автори: Кожушний, Олег Олександрович
Kozhushnyi, Oleh
Ключові слова: стратегія просування
promotion strategy
асортимент
range
інтернет-маркетинг
internet marketing
лояльність
loyalty
задоволеність споживачів
consumer satisfaction
маркетингова стратегія
marketing strategy
стейкхолдери
stakeholders
виробничо-торгівельне підприємство
manufacturing and trading enterprise
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кожушний О. О. Формування стратегії просування продукції виробничо-торгівельного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Кожушний Олег Олександрович ; наук. керівник Безус Роман Миколайович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 77 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7687
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – система формування стратегії просування продукції виробничо-торгівельного підприємства. Метою дослідження є розробка заходів з формування стратегії просування продукції підприємства. Методи дослідження – У процесі дослідження використовувалися такі методи: факторний аналіз, економіко-математичні методи, методі з використанням графіків, абсолютних та відносних величин, порівняння, групування показників, аналітичних таблиць,, фінансовий аналіз, SWOT-аналіз та інші маркетингові інструменти аналізу. Досліджено ступінь та рівні формування стратегії, каналів розподілу та концепцію становлення бренду; надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «ТД КОЛОНІСТ»; проведено оцінку зовнішнього та внутрішнього середовища компанії та факторів впливу підприємства; розроблено комплекс заходів для реалізації стратегії просування націленої на збільшення споживання продукту за умови конвертації наявної аудиторії в подальшому та здійснення повторних купівель. Результати впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім КОЛОНІСТ», м. Дніпро Дніпропетровської області. Obiekt doslidzhennia – systema formuvannia stratehii prosuvannia produktsii vyrobnycho-torhivelnoho pidpryiemstva. Metoiu doslidzhennia ye rozrobka zakhodiv z formuvannia stratehii prosuvannia produktsii pidpryiemstva. Metody doslidzhennia – U protsesi doslidzhennia vykorystovuvalysia taki metody: faktornyi analiz, ekonomiko-matematychni metody, metodi z vykorystanniam hrafikiv, absoliutnykh ta vidnosnykh velychyn, porivniannia, hrupuvannia pokaznykiv, analitychnykh tablyts,, finansovyi analiz, SWOT-analiz ta inshi marketynhovi instrumenty analizu. Doslidzheno stupin ta rivni formuvannia stratehii, kanaliv rozpodilu ta kontseptsiiu stanovlennia brendu; nadano orhanizatsiino-ekonomichnu kharakterystyku TOV «TD KOLONIST»; provedeno otsinku zovnishnoho ta vnutrishnoho seredovyshcha kompanii ta faktoriv vplyvu pidpryiemstva; rozrobleno kompleks zakhodiv dlia realizatsii stratehii prosuvannia natsilenoi na zbilshennia spozhyvannia produktu za umovy konvertatsii naiavnoi audytorii v podalshomu ta zdiisnennia povtornykh kupivel. Rezultaty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Torhovyi dim KOLONIST», m. Dnipro Dnipropetrovskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7687
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кожушний О.О..pdf1,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.