Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7698
Назва: Публічне управління загальною середньою освітою в умовах децентралізації влади
Інші назви: Publichne upravlinnia zahalnoiu serednoiu osvitoiu v umovakh detsentralizatsii vlady
Автори: Сарман, Наталія Сергіївна
Sarman, Nataliia
Ключові слова: загальна середня освіта
general secondary education
публічне управління
public administration
децентралізація влади
decentralization of power
органи місцевого самоврядування
local self-government bodies
державно-громадське управління загальною середньою освітою
state-public administration of general secondary education
громадський контроль
public control
громадський моніторинг
public monitoring
батьківське самоврядування
parental self-government
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Сарман Н. С. Публічне управління загальною середньою освітою в умовах децентралізації влади : магістр. дипломна робота : 281 Публічне управління та адміністрування / Сарман Наталія Сергіївна ; наук. керівник Сичова Марина Олексіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2022. – 79 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7698
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – суспільні відносини, які виникають у сфері освіти. Предмет дослідження – розвиток публічного управління системою загальної середньої освіти в умовах децентралізації влади. Мета дипломної роботи магістра – узагальнення підходів до розгляду публічного управління системою загальної середньої освіти та визначення напрямів його розвитку в умовах децентралізації влади на прикладі м. Нікополя. Методи дослідження. Метод аналізу та синтезу використовувався на всіх рівнях навчання, особливо для набуття знань про підходи до державного управління у сфері загальної середньої освіти на сучасному етапі розвитку держави та суспільства. На основі порівняльного методу враховано зарубіжний досвід державного управління у цій сфері. Метод класифікації дав змогу визначити основні методи управління освітою за моделлю управління освітою. Результати дослідження можуть бути використані в практичній діяльності місцевих рад та їх виконавчих органів, які здійснюють функції управління освітою на рівні міста. Obiekt doslidzhennia – suspilni vidnosyny, yaki vynykaiut u sferi osvity. Predmet doslidzhennia – rozvytok publichnoho upravlinnia systemoiu zahalnoi serednoi osvity v umovakh detsentralizatsii vlady. Meta dyplomnoi roboty mahistra – uzahalnennia pidkhodiv do rozghliadu publichnoho upravlinnia systemoiu zahalnoi serednoi osvity ta vyznachennia napriamiv yoho rozvytku v umovakh detsentralizatsii vlady na prykladi m. Nikopolia. Metody doslidzhennia. Metod analizu ta syntezu vykorystovuvavsia na vsikh rivniakh navchannia, osoblyvo dlia nabuttia znan pro pidkhody do derzhavnoho upravlinnia u sferi zahalnoi serednoi osvity na suchasnomu etapi rozvytku derzhavy ta suspilstva. Na osnovi porivnialnoho metodu vrakhovano zarubizhnyi dosvid derzhavnoho upravlinnia u tsii sferi. Metod klasyfikatsii dav zmohu vyznachyty osnovni metody upravlinnia osvitoiu za modelliu upravlinnia osvitoiu. Rezultaty doslidzhennia mozhut buty vykorystani v praktychnii diialnosti mistsevykh rad ta yikh vykonavchykh orhaniv, yaki zdiisniuiut funktsii upravlinnia osvitoiu na rivni mista.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7698
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сарман Н.С..pdf726,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.