Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8099
Назва: Основні завдання маркетингового менеджменту у сучасних реаліях
Інші назви: The main tasks of marketing management in modern realities
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Шаповалова, Софія Богданівна
Shapovalova, Sofia
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
marketing management
ринкові відносини
market relations
маркетингова інформаційна система
marketing information system
комплекс маркетингу
marketing complex
маркетинговий контроль
marketing control
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Основні завдання маркетингового менеджменту у сучасних реаліях / Т. В. Ільченко, С. Б. Шаповалова // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали Х Ювілейної Всеукр. наук.-практ. Інтернет–конф. до 100-річчя Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту (м. Дніпро, 25-26 жовт. 2022 р.) / ДДАЕ, Кафедра маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2022. – С. 26-29. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8099
Короткий огляд (реферат): Визначено, що існує необхідність в удосконаленні механізму ринкових інструментів підприємства, основним з яких є формування маркетингового менеджменту. Впровадження маркетингового менеджменту на підприємствах в умовах сучасних ринкових відносин – об'єктивна необхідність і зумовлює потребу в реалізації трьох груп заходів: організаційних; адміністративно-правових; науково-методичних. Констатовано, що концепція маркетингового менеджменту передбачає орієнтацію на потреби ринку, стратегічний підхід і націленість на довгостроковий комерційний успіх і ґрунтується на функціях управління, цільовому, комплексному, системному підході до здійснення всіє ї управлінської діяльності, включаючи ідеї, товари, послуги як основні категорії. Крім того вона виступає як система науково-обґрунтованих уявлень про закономірності виробничо-збутової діяльності підприємств, організацій чи окремих осіб в умовах ринкової економіки. It was determined that there is a need to improve the mechanism of the enterprise's market tools, the main of which is the formation of marketing management. Implementation of marketing management at enterprises in the conditions of modern market relations is an objective necessity and determines the need for the implementation of three groups of measures: organizational; administrative and legal; scientific and methodical. It was established that the concept of marketing management involves orientation to market needs, a strategic approach and targeting long-term commercial success and is based on management functions, a targeted, complex, systematic approach to the implementation of all management activities, including ideas, goods, services as the main categories. In addition, it acts as a system of scientifically based ideas about the patterns of production and sales activities of enterprises, organizations or individuals in the conditions of a market economy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8099
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко_Шаповалова_Тези.pdf491,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.