Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8884
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу підприємства
Інші назви: Udoskonalennia kompleksu marketynhu pidpryiemstva
Автори: Бротман, Михайло Борисович
Brotman, Mykhailo
Ключові слова: комплекс маркетингу
marketing complex
маркетинг підприємств
enterprise marketing
маркетинг мікс
marketing mix
маркетингові відносини
marketing relations
комунікативна політика
communication policy
корпоративна культура
corporate culture
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Бротман М. Б. Удосконалення комплексу маркетингу підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Михайло Борисович Бротман; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 97 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8884
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження - процес розвитку комплексу маркетингу на ФОП «БРОТМАН М.Б.» Предмет дослідження є процес управління комплексом маркетингу підприємства на основі концепції відносин. Мета роботи полягає у розробці теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо розвитку комплексу маркетингу на підприємстві. Методи дослідження - у процесі дослідження використовувалася загальнонаукова методологія, а також системний та порівняльний аналіз, зіставлення, методи математичної статистики та експертних оцінок. Obiekt doslidzhennia - protses rozvytku kompleksu marketynhu na FOP «BROTMAN M.B.» Predmet doslidzhennia ye protses upravlinnia kompleksom marketynhu pidpryiemstva na osnovi kontseptsii vidnosyn. Meta roboty poliahaie u rozrobtsi teoretychnykh polozhen ta metodychnykh rekomendatsii shchodo rozvytku kompleksu marketynhu na pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia - u protsesi doslidzhennia vykorystovuvalasia zahalnonaukova metodolohiia, a takozh systemnyi ta porivnialnyi analiz, zistavlennia, metody matematychnoi statystyky ta ekspertnykh otsinok.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8884
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бротман М.Б..pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.