Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8901
Назва: Формування конкурентних переваг аграрного підприємства
Інші назви: Formuvannia konkurentnykh perevah ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Майоров, Кирило Дмитрович
Maiorov, Kyrylo
Ключові слова: конкуренція
competition
конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентні переваги
competitive advantages
маркетингова ситема управління
marketing management system
підприємства
enterprises
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Майоров К. Д. Формування конкурентних переваг аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Кирило Дмитрович Майоров ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 95 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8901
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методичних засад щодо cистеми управління конкурентоспроможності ФГ АгроАльянс в контексті формування, забезпечення та підвищення, а також вдосконалення діючої на підприємстві системи маркетингового управління конкурентоспроможністю визначення теоретичних і практичних засад та напрямків її підвищення. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади формування і забезпечення cистеми управління конкурентоспроможності ФГ АгроАльянс. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretyko-metodychnykh zasad shchodo cystemy upravlinnia konkurentospromozhnosti FH AhroAlians v konteksti formuvannia, zabezpechennia ta pidvyshchennia, a takozh vdoskonalennia diiuchoi na pidpryiemstvi systemy marketynhovoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu vyznachennia teoretychnykh i praktychnykh zasad ta napriamkiv yii pidvyshchennia. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodychni ta praktychni zasady formuvannia i zabezpechennia cystemy upravlinnia konkurentospromozhnosti FH AhroAlians.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8901
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Майоров К.Д..pdf1,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.