Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8907
Назва: Формування стратегії контент-маркетингу для аграрної компанії
Інші назви: Formuvannia stratehii kontent-marketynhu dlia ahrarnoi kompanii
Автори: Сайгак, Михайло Юрійович
Saihak, Mykhailo
Ключові слова: маркетингове цифрове управління
Digital marketing management
інтернет стратегія
Internet strategy
аграрне підприємство
agricultural enterprise
органічний клієнти
organic customers
цифровий маркетинг
digital marketing
соціальні мережи
social media
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Сайгак М. Ю. Формування стратегії контент-маркетингу для аграрної компанії : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Михайло Юрійович Сайгак ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8907
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес розробки Інтернет стратегії для системи маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Предметом дослідження роботи полягає в розгляді та аналізі процесу розробки Інтернет стратегії для системи маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Дослідження спрямоване на вивчення практичних аспектів створення та впровадження цієї стратегії з метою підвищення конкурентоспроможності та розвитку підприємства в умовах сучасного інтернет-середовища." Метою кваліфікаційної роботи є дослідження і обґрунтування доцільності впровадження інтернет стратегії маркетингу у сільськогосподарських підприємствах. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky Internet stratehii dlia systemy marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia roboty poliahaie v rozghliadi ta analizi protsesu rozrobky Internet stratehii dlia systemy marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Doslidzhennia spriamovane na vyvchennia praktychnykh aspektiv stvorennia ta vprovadzhennia tsiiei stratehii z metoiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti ta rozvytku pidpryiemstva v umovakh suchasnoho internet-seredovyshcha." Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia i obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia internet stratehii marketynhu u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8907
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сайгак М.Ю..pdf1,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.