Перегляд зібрання за групою - Автори d20d46a3-f298-4909-8456-8ad5a084e1fc

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Strategic management of factories in conditions of innovation-marketing orientation in the industrialStebliuk, Nataliia; Стеблюк, Наталія; Volosova, Nataliia; Волосова, Наталія; Koberniuk, Serhii; Кобернюк, Сергій Олександрович; Rybak, Olena; Рибак, Олена
2022Економічний, психологічний та соціальний аспекти інфлюенсер-маркетингуКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii
2019Маркетингові дослідження : навчальний посібникБезугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Кобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii; Воловик, Дмитро Володимирович; Volovyk, Dmytro
2021Перші кроки в цифровізації аграрного бізнесуКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii
2021Сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікаційКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii
2023Цифрові технології в аграрному маркетингуКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii
2020Цифровізація як інструмент підвищенні ефективності аграрного маркетингуКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii