Browsing by Author 0e1814eb-2fef-42b9-88a5-b31bfbf71939

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Актуактуальність маркетингової стратегії та моделі прийняття стратегічних рішеньАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2023Вибір маркетингових каналів розподілу в інтегрованій маркетинговій системі збуту продукції фермерських господарствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2021Вплив бренду на модифікування змісту маркетингової стратегії підприємстваАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2022Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарюванняАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna; Квасова, Міла Сергіївна; Kvasova, Mila
2012Розвиток системи маркетингу продукції насінництва соняшникуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2011Теоретичні аспекти забезпечення економічного розвиткуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2011Теоретичні основи та форми прояву аграрного бізнесуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2012Формування напрямів та основні завдання маркетингуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2010Інвестиційні аспекти розвитку аграрних формуваньАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna