Перегляд зібрання за групою - Автори 852f455b-4226-4c37-87fc-7211b572778e

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 14 із 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Актуактуальність маркетингової стратегії та моделі прийняття стратегічних рішеньАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2023Вибір маркетингових каналів розподілу в інтегрованій маркетинговій системі збуту продукції фермерських господарствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2021Вплив бренду на модифікування змісту маркетингової стратегії підприємстваАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2020Маркетингова діяльність підприємства та контроль за її реалізацієюАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovich, Inna; Воловик, Дмитро Володимирович; Volovik, Dmytro
2022Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарюванняАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna; Квасова, Міла Сергіївна; Kvasova, Mila
2014Методичні підходи оцінки ефективності збутової діяльності переробних підприємствАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovich, I.
2016Політика розподілу споживчих товарівАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovich, I.
2012Розвиток системи маркетингу продукції насінництва соняшникуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2013Стратегічні засади управління збутовою діяльністюАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovich, I.
2011Теоретичні аспекти забезпечення економічного розвиткуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2011Теоретичні основи та форми прояву аграрного бізнесуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2012Формування напрямів та основні завдання маркетингуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2010Інвестиційні аспекти розвитку аграрних формуваньАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna