Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпань, Ірина Семенівна-
dc.contributor.authorKarpan, Iryna-
dc.contributor.authorЧернікова, Наталія Семенівна-
dc.contributor.authorChernikova, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-11-10T12:13:32Z-
dc.date.available2025-11-10T12:13:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКарпань І. С. Історії, що зцілюють: Сторітелінг як форма підтримки в освітньому середовищі в часи війни / І. С. Карпань, Н. С. Чернікова // Особистість в освітньому середовищі сучасного суспільства / Personality in the educational environment of modern society : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. (21 квіт. 2025 р., м. Дніпро) / ред. колегія: В. Сиченко, І. Безена, Mojca Schlamberger Brezar, О. Федіна, І. Карпань, Т. Богатирьова. – Дніпро-Любляна : КЗВО «ДАНО» ДОР», Україна - University of Ljubljana, Slovenia, 2025. – С. 202-205. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961uk
dc.identifier.isbnISBN 978-617-8017-57-6-
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1Gvv5Lk2X2wfM5bfEpsl2kkx_eaDdN-c1/view-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12961-
dc.description.abstractРозглядається сторітелінг як ефективний інструмент емоційної та психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу в умовах війни. Звертається увага на практичні аспекти застосування сторітелінгу в освіті, а також на його потенціал для збереження ідентичності, національної пам’яті та ціннісних орієнтирів. Підкреслюється, що в умовах воєнного часу сторітелінг стає не лише дидактичним, а й терапевтичним засобом, здатним підтримати як студентів, так і викладачів. The article examines storytelling as an effective tool for emotional and psychosocial support of participants in the educational process in times of war. Attention is drawn to the practical aspects of using storytelling in education, as well as to its potential for preserving identity, national memory and values. It is emphasised that in wartime, storytelling becomes not only a didactic but also a therapeutic tool that can support both students and teachers.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОРuk
dc.subjectсторітелінгuk
dc.subjectStorytellinguk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectmartial lawuk
dc.subjectстресостійкістьuk
dc.subjectstress resistanceuk
dc.subjectстудентська молодьuk
dc.subjectstudent youthuk
dc.titleІсторії, що зцілюють: Сторітелінг як форма підтримки в освітньому середовищі в часи війниuk
dc.title.alternativeStories that heal: Storytelling as a form of support in educational settings during times of waruk
dc.typeConference abstractsuk
dc.identifier.doiDOI https://doi.org/10.54891/978-617-8017-57-6-
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 3.pdf892,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.