Browsing by Author e7274bd8-6daf-4f4e-b237-b75e02854ef2

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 23  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Sweet sorghum biomass quantitative and qualitative characteristic depending on hybrid and type of soilХаритонов, Микола Миколайович; Kharytonov, Mykola; Мартинова, Надія; Martinova, Nadiya; Токар, Андрій Володимирович; Tokar, Andriy; Рула, Ірина; Rula, Irina; Бабенко, Михайло; Babenko, Mihaylo; Багорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya
2010Swot-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2019The production of biofuel feedstock on reclaimed land based on sweet sorghum biomass.Харитонов, Микола Миколайович; Kharytonov, Mykola; Мартинова, Надія; Martinova, Nadiya; Бабенко, Михайло Григорович; Babenko, Mihaylo; Рула, Ірина; Rula, Irina; Гументик, Михайло; Gumentyk, Mihaylo; Багорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya; Пашова, Валентина Трифонівна; Pashova, Valentina
2019Аспекти екологізації в землеробстві Степу УкраїниБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Maria; Мицик, Олександр Олександрович; Mytsyk, Alexander; Пашова, Валентина Трифонівна; Pashova, Valentine
2020Екологічно спрямовані інновації в діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2019Концепція екологічного маркетингу в маркетинговій стратегії сталого розвитку виробництва аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya
2019Маркетингове забезпечення промислового підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariia; Путінова, Юлія Євгенівна; Putinova, Yuliya
2010Маркетингове забезпечення функціонування фермерських господарствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2020Маркетинговий потенціал як адаптаційний складник сучасного економічного розвитку підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2011Маркетингові складові формування продовольчого ринку УкраїниБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2019Маркетингові стратегії як основа стратегічного розвитку аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2014Методологічні підходи формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору економікиБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, M.; Білоткач, Ігор Анатолійович; Belotkach, І.
2012Моніторинг складових аграрного ринку Дніпропетровської областіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2009Особливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринкуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2015Особливості оцінки маркетингового потенціалу аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, M.; Білоткач, І. А.; Bilotkach, I.
2020Сomplex procedure for implementation of the strategy of competitiveness ensuring of Ukraine’s agrarian sectorHaidai, O.; Гайдай, О.; Bahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Saty, L.; Саті, Л.; Bondarchuk, N.; Бондарчук, Н.; Yurchenko, Nataliia; Юрченко, Наталія Іванівна
2019Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2016Формування еколого-економічного механізму маркетингового управління в аграрному виробництвіБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, M.
2020Формування комплексної системи маркетингу на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2015Формування маркетингової стратегії розвитку екологічно спрямованих інновацій в аграрному виробництвіБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya