Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2041
Назва: Віброзахист житлових будинків від динамічного впливу залізничного транспорту
Інші назви: Vibration protection of residential buildings from the dynamic impact of railway transport
Автори: Кобець, Анатолій Степанович
Kobets, Anatoly S. A. S. Kobets, A. Kobets, Anatoly Stepanovich Kobets, A. S. Kobets, A. Kobets, Anatoly Stepanovich Kobets,
Сobets’, A. S.
Kobec, Anatoly Stepanovich
Kobets, A.
Булат, Анатолій Федорович
Bulat, Anatoly
Дирда, Віталій Ілларіонович
Dyrda, Vitaliy
Мар'єнков, Микола Григорович
Marienkov, Mikola
Лисиця, Микола Іванович
Lisitsa, Mykola
Агальцов, Геннадій Миколайович
Ahaltsov, Gennadiy
Немченко, В. В.
Nemchenko, V.
Ключові слова: житловий будинок
residential building
система сейсмо-та віброзахисту
system of seismic and vibration protection,
віброприскорення ґрунту та перекриття,
vibration acceleration of the soil and floors,
випробування ізоляторів
testing of isolators
розрахунок на акселерограми
accelerogram calculation
рекомендації з віброзахисту
, recommendations for vibration protection
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інститут геотехнічної механіки імені М. С. Полякова Національної академії наук України
Бібліографічний опис: Булат А. Ф. Віброзахист житлових будинків від динамічного впливу залізничного транспорту / А. Ф. Булат, А. С. Кобець, В. І. Дирда, М. Г. Мар’єнков, М. І. Лисиця, Г. М. Агальцов, В. В. Нємченко // Геотехнічна механіка. - 2019. - Вип. 144. - С. 137-145. - Режим доступу:http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2041
Короткий огляд (реферат): . Розглядаються деякі проблеми будівництва житлового комплексу з системою сейсмо- та віброзахисту від потягів залізниці. Розрахункова сейсмічність майданчику будівництва складає 6 балів за діючими нормами [1]. Будівельний майданчик розташовано біля лінії залізниці. Під час руху потягів і автотранспорту вібрації ґрунту передаються конструкціям будівлі. Переважаючі частоти динамічних дій від потягів залізниці і автотранспорту знаходяться в діапазоні 10-80 Гц. Частоти власних вертикальних коливань перекриттів в житлових кімнатах будинків складають від 20 до 50 Гц. Тому динамічні впливи потягів є причиною підвищених (близьких до резонансних) коливань перекриттів будинків, які розташовані вздовж колії. Some problems of the construction of a residential complex with a system of seismic and vibration protection from railway trains are considered. The estimated seismicity of the construction site is 6 points according to the current standards [1]. The construction site is located at the railway line. During the movement of trains and vehicles, soil vibrations are transmitted to the building constructions. The prevailing frequencies of dynamic effects from railway trains and motor vehicles are in the range of 10-80 Hz. Frequencies of natural vertical oscillations of floors in the living rooms of houses range from 20 to 50 Hz. Therefore, the dynamic effects of trains are the cause of increased (close to resonant) oscillations of floors of buildings located along the way
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2019_144_15
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2041
ISSN: 1607-4556. - ISSN 2309-6004
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gtm_2019_144_15.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.