Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2693
Title: Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємств
Other Titles: Theoretical aspects of agricultural enterprises competitive strategy
Authors: Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, I.
Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, L.
Keywords: стратегія
strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
ринок
market
маркетинг
marketing
стратегічні цілі
strategic objectives
підприємство
the enterprise
Issue Date: 2014
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Кадирус І. Г. Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємств / І. Г. Кадирус, Л. М. Курбацька // Агросвіт. – 2014. - № 1. - С. 3 – 5. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2693
Abstract: Розкрито теоретичні аспекти сутності конкурентної стратегії підприємства. Визначено особливості формування маркетингових конкурентних стратегій в аграрних підприємствах. Devoted to the theoretical aspects of the nature of competitive strategy. Defined features of the formation of competitive marketing strategies farms.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2693
ISSN: ISSN 2306-6792
Appears in Collections:Агросвіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf104,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.