Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/279
Title: Бенчмаркінг, як інструмент аналізу конкурентоспроможності підприємства
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larisa
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Irina
Keywords: бенчмаркінг
benchmarking
конкуренти
competitors
конкурентоспроможність
competitiveness
стратегія
strategy
підприємство
enterprise
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Свідлер А. Л.
Citation: Курбацька Л. М., Кадирус І. Г. Бенчмаркінг як інструмент аналізу конкурентоспроможності підприємства / Л. М. Курбацька, Кадирус І. Г. // Методологічні основи науково-практичної діяльності в аграрно-економічній галузі: збірник статей науково-практичної конференції (03 листопада 2017 року). – 2017. – Дніпро: Вид-во Свідлер А. Л. – С. 237-243.
Description: У статті розглянуто сутність поняття бенчмаркінгу, висвітлено доцільність його застосування в діяльності аграрних підприємств. Розкрито основні етапи впровадження процесу бенчмаркінгу на підприємстві. In the article the essence of the concept of benchmarking is considered, the expediency of its application in the activity of agrarian enterprises is highlighted. The main stages of implementation of the benchmarking process at the enterprise are revealed.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/279
ISSN: ISBN 978-617-627-109-3
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3 Kurbatska -Kadyrus.pdf275,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.