Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 15 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Розвиток системи маркетингу продукції насінництва соняшникуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2016Маркетингово-логістична система як об’єкт управління в аграрному кооперативіВеличко, Олександр Петрович; Velychkо, O.; Величко, Л. А.; Velychko, L.
2013Стратегічні засади управління збутовою діяльністюАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovich, I.
2013Маркетинг в системі управління підприємствомКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, L.
2020Формування маркетингової діяльності на ринку туристичних послугБезугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla; Онищенко, Аксенія Ігорівна; Onyshchenko, Akseniia; Шадріна, Дарина Володимирівна; Shadrina, Daryna
2020Маркетингова діяльність підприємства та контроль за її реалізацієюАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovich, Inna; Воловик, Дмитро Володимирович; Volovik, Dmytro
2013Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовищаКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, L.; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, T.; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, I.; Захарченко, Ю. В.; Zaharchenko, Y.
2014Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємствКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, I.; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, L.
2014Зміст та основні методи маркетингової діяльностіБезугла, Людмила Сергіївна; Bezugla, L.
2014Методологічні підходи формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору економікиБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, M.; Білоткач, Ігор Анатолійович; Belotkach, І.