Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Розвиток системи маркетингу продукції насінництва соняшникуАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2013Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовищаКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, L.; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, T.; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, I.; Захарченко, Ю. В.; Zaharchenko, Y.
2014Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємствКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, I.; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, L.
2014Зміст та основні методи маркетингової діяльностіБезугла, Людмила Сергіївна; Bezugla, L.
2014Методологічні підходи формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору економікиБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, M.; Білоткач, Ігор Анатолійович; Belotkach, І.
2014Використання CRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесуШрамко, Інна Іванівна; Shramko, I.
2014Методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності аграрних підприємствКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, L.; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, I.; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, T.; Захарченко, Ю. В.; Zaharchenko, Y.
2014Формування маркетингової стратегії підприємстваБезугла, Людмила Сергіївна; Bezugla, L.
2016Маркетингово-логістична система як об’єкт управління в аграрному кооперативіВеличко, Олександр Петрович; Velychkо, O.; Величко, Л. А.; Velychko, L.