Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10133
Назва: Моделі та механізми формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства
Інші назви: Models and mechanisms of the formation of the competitiveness management system of the enterprise
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: конкурентоспроможність
competitiveness
управління конкурентоспроможністю підприємства
management of enterprise competitiveness
система стратегічного планування
strategic planning system
система управління якістю
quality management system
інноваційний маркетинг
innovative marketing
цифровізація
digitization
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Моделі та механізми формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Економіка та суспільство. – 2023. – № 58. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10133
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальним питанням визначення ефективних моделей та механізмів формування сучасної системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Визначено об’єкти управління конкурентоспроможністю підприємства. Проаналізовано та систематизовано рівні забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Досліджено та обгрунтовано основні моделі управління конкурентоспроможністю підприємства. Охарактеризовані механізми та інструменти ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства. Окреслено резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства. Встановлено, що використання в управлінні конкурентоспроможністю інноваційних методів та інструментів, таких як: інноваційний маркетинг, цифрові технології, аналітика даних є запорукою здобуття стійкого іміджу підприємства на ринку. The article is devoted to the topical issues of defining effective models and mechanisms for the formation of a modern enterprise competitiveness management system. The objects of enterprise competitiveness management are defined. The levels of ensuring the competitiveness of the enterprise were analyzed and systematized. The main models of enterprise competitiveness management have been studied and substantiated. The mechanisms and tools of effective management of the competitiveness of the enterprise are characterized. Reserves for increasing the competitiveness of the enterprise are outlined. It has been established that the use of innovative methods and tools in competitiveness management, such as: innovative marketing, digital technologies, data analytics, is the key to obtaining a sustainable image of the enterprise on the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3271/3195
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10133
ISSN: ISSN (Online): 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Стаття_Ільченко.pdf281,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.