Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10140
Title: The implementation of marketing management solutions in agricultural enterprises
Other Titles: Імплементація маркетингових управлінських рішень в аграрних підприємствах
Authors: Bahorka, Mariia
Багорка, Марія Олександрівна
Abramovych, Inna
Абрамович, Інна Ананіївна
Kravets, Olga
Кравець, Ольга Василівна
Keywords: marketing management
маркетингове управління
management of marketing activities
управління маркетинговою діяльністю
marketing activities of agricultural enterprises
маркетингова діяльність аграрних підприємств
competitive environment
конкурентне середовище
environmental factors
фактори середовища
agricultural products
аграрна продукція
marketing complex
комплекс маркетингу
Issue Date: 2024
Publisher: Міжнародний університет бізнесу і права
Citation: Багорка М.О. The implementation of marketing management solutions in agricultural enterprises / М.О. Багорка, І.А. Абрамович, О.В. Кравець // Бізнес-навігатор. – 2024. – Вип. 2(75). – С. 288-293. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10140
Abstract: The article examines the components of the marketing activity management system and makes proposals for management decisions regarding the implementation of marketing tools in the activities of agricultural enterprises. It was determined that for agrarian enterprises, the use of marketing tools based on marketing management contributes to its f lexible adaptation to changes in the environment, solving strategic tasks of further effective development and maintaining the level of competitiveness in the market. The authors present their own vision of the essence of marketing management and measures that are the basis of marketing activity management. It was established that marketing management at the enterprise is implemented using a set of marketing tools. Proposals regarding the adoption of effective management decisions for each component of the marketing complex are provided. Practical recommendations on the organization of the system of marketing activities for agricultural enterprises have been formed. У статті проаналізовано компоненти системи управління маркетинговою діяльністю та сформульовано пропозиції стосовно управлінських рішень щодо впровадження маркетингового інструментарію у діяльність аграрних підприємств. Встановлено, що для таких підприємств використання маркетингових інструментів на основі маркетингового менеджменту сприяє їх гнучкій адаптації до змін у навколишньому середовищі, розв'язанню стратегічних завдань для подальшого ефективного розвитку та збереженню рівня конкурентоспроможності на ринку. Автори висловили своє уявлення про сутність маркетингового менеджменту та зазначили заходи, які є основою управління маркетинговою діяльністю. Вони визначили, що маркетингове управління на підприємстві реалізується за допомогою комплексу інструментів маркетингу. Також були запропоновані рекомендації щодо прийняття ефективних управлінських рішень для кожного елементу маркетингового комплексу. Крім того, були сформульовані практичні поради з організації системи маркетингової діяльності для аграрних підприємств. Управління маркетингом на підприємстві здійснюється за допомогою комплексу інструментів маркетингу. Висока ефективність маркетингової концепції управління діяльністю підприємства в значній мірі зумовлена застосуванням комплексного і системного підходу, який передбачає постійну й цілеспрямовану взаємодію з ринком (споживачами) з урахуванням їх потреб, використовуючи різноманітні інструменти маркетингу. Комплекс маркетингу є основою всієї системи аграрного маркетингу, а керування цим комплексом стає головним завданням для досягнення успіху на ринку Виявлено, що деякі з найважливіших проблем, питань і викликів управління маркетингом можуть бути тісно пов'язані з різноманітними змінами в сучасному маркетинговому середовищі, такими як зміна значення маркетингових комунікаційних каналів і медіа, зростаючий вплив соціальних медіа, розширене спілкування з клієнтами та вплив сарафанного спілкування, потреба в маркетинговій звітності, зміни в технологіях і методах маркетингу. У все більш глобальних бізнес-середовищах ринки розширюються, тому ефективне та ефективне управління маркетингом сьогодні характеризується здатністю адаптуватися до змін, а саме ефективність маркетингового управління повинна постійно вимірюватися й оцінюватися.
URI: http://www.business-navigator.ks.ua/journals/2024/75_2024/52.pdf
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10140
ISSN: ISSN друкованої версії журналу: 2522-4751 ISSN електронної версії журналу: 2707-6172
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf310,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.