Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1059
Title: | Застосування інтерактивних технологій навчання на семінарських заняттях викладачами кафедри філософії, соціології та історії ДДАЕУ |
Other Titles: | Application of interactive training technologies at seminars by teachers of the Department of Philosophy, Sociology and History of DSAEU |
Authors: | Чернікова, Наталія Семенівна Chernikova, Nataliia |
Keywords: | інтерактивні технології interactive technology інтеракція interaction семінарське заняття seminar дискусія discussion дебати debates, кейс-метод case study рольова гра role play ділова гра role play |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет. Кафедра філософії, соціології та історії |
Citation: | Чернікова Н. С. Застосування інтерактивних технологій навчання на семінарських заняттях викладачами кафедри філософії, соціології та історії ДДАЕУ / Н. С. Чернікова // Університет – центр формування духовності, патріотизму та інтелігентності (95-річчю ДДАЕУ присвяч.) : матеріали регіон. наук.-практ. конф. / МОН України, ДДАЕУ, Кафедра філософії, соціології та історії ; редкол. : А. С. Кобець (відп. ред.) [та ін.]. – Дніпро: ТОВ «ДСГ-Принт», 2017. – Вип. 7. – С. 240-246. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1059 |
Abstract: | У статті йдеться про особливості застосування інтерактивних технологій навчання на семінарських заняттях із соціально-гуманітарних дисциплін викладачами кафедри філософії, соціології та історії ДДАЕУ. Особлива увага приділяється аналізу методів навчання у дискусії, навчання у грі, кейс-методу, умовам їх ефективного застосування та поєднання із традиційними методами навчання. The article deals with the application of interactive technologies on seminar trainings by teachers of the Faculty of philosophy, sociology and history, DSAEU. Special attention is pointed to the analysis of teaching methods in the discussion, in the game, the case study & to the conditions of their effective application and combination with traditional learning methods. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1059 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.