Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10675
Назва: Маркетинговий аналіз ризиків підприємства
Інші назви: Marketing analysis of enterprise risks
Автори: Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Ключові слова: маркетингові ризики
Marketing risks
ринкова діяльність
market activity
маркетингова стратегія
marketing strategy
аналіз факторів
analysis of factors
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кравець О. В. Маркетинговий аналіз ризиків підприємства / О. В. Кравець // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет–конф. (м. Дніпро, 25-26 жовт. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2023. – С.43-46. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10675
Короткий огляд (реферат): Функціонування вітчизняних підприємств в умовах нестабільної економіки орієнтує їх на пошук нових шляхів господарювання, при яких надзвичайно важливим завданням є вміння прогнозувати маркетингові ризики та давати їм оцінку.Це вирішується за допомогою використання методів економічного та маркетингового аналізу. Останнім часом маркетингові ризики займають суттєве місце в складній системі підприємницьких ризиків. Їх відмінноюознакою є те, що вони можуть виникнути не тільки під впливом внутрішньої невизначеності підприємства, але й невизначеності в розвитку зовнішніх факторів, та відсутністю повної інформаціїпро ринкове середовище. Аналіз маркетингових ризиків підприємства є доцільним у таких випадках: прийнята раніше стратегія та завдання, що неювизначаються, морально застаріли і не відповідають новим умовам зовнішнього середовища; за відносно короткі терміни значно посилились ринкові позиції основних конкурентів, зросла їх агресивність, підвищилась ефективність форм і методів їх роботи; підприємство зазнало відчутної поразки на ринку: різко скоротилися обсяги продажу його продукції, втрачені деякі ринки, асортимент містить товари пониженого попиту, багато традиційних покупців товарів підприємства дедалі частіше відмовляються від їх придбання Functioning of domestic enterprises in the conditions unstable economy orients them to search for new ways management, in which an extremely important task is the ability to predict marketing risks and give them an estimate. This is solved using methods economic and marketing analysis. Recently, marketing risks occupy a significant place a place in the complex system of business risks. Their distinctive feature is that they can arise not only under the influence of internal uncertainty of the enterprise, but also uncertainty in the development of external factors, and the lack of complete information about the market environment. The analysis of the marketing risks of the enterprise is expedient in in such cases: previously adopted strategy and undefined tasks are morally outdated and do not correspond to new ones environmental conditions; in a relatively short period of time the market positions of the main competitors have significantly strengthened, their aggressiveness has increased, and the effectiveness of their work forms and methods has increased; the company suffered a significant defeat on the market: the sales volumes of its products have sharply decreased, some markets have been lost, the assortment contains products in low demand, many traditional buyers of the company's products are increasingly refusing to purchase them
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10675
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Тези_Кравець.pdf491,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.