Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10806
Назва: Methodology for assessing the turnover period of goods in internet business
Інші назви: Методика оцінювання періоду обороту товарів в Інтернет-бізнесі
Автори: Sakhno, Viacheslav
Сахно, Вячеслав Миколайович
Govorukha, Volodymyr
Говоруха, Володимир Борисович
Kuchkova, Olha
Кучкова, Ольга
Bilousov, Yaroslav
Білоусов, Ярослав
Hura, Denys
Гура, Денис
Zhyvtsov, Valentin
Живцов, Валентин
Ключові слова: Internet business
Інтернет-бізнес
turnover ratio of goods
коефіцієнт оборотності товарів
term of turnover of goods
термін оборотності товарів
optimization of commodity stocks
оптимізація товарних запасів
business efficiency
ефективність бізнесу
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний хіміко-технологічний університет
Бібліографічний опис: Methodology for assessing the turnover period of goods in internet business / V. Sakhno, V. Govorukha, O. Kuchkova, Y. Bilousov, D. Hura, V. Zhyvtson // Економічний вісник Державного вищого навчального закладу “Український державний хіміко-технологічний університет”. – 2023. – № 2. – С. 140-149. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10806
Короткий огляд (реферат): The article discusses the methodology for calculating the turnover coefficient and period of turnover of inventory for a company with irregular stock on hand. It emphasizes the importance of the indicator characterizing the turnover of working capital associated with inventory. A scientific and methodological approach is proposed for evaluating the product turnover period to optimize and enhance the efficiency of managing an e-commerce business. The article identifies the problems that arise when using the classical method for calculating the turnover coefficient and turnover period of goods and demonstrates the challenges of automatically calculating these indicators using alternative calculation schemes proposed by Ukrainian and foreign authors. A new algorithm for calculating the turnover period of goods based on an “eventbased” approach is proposed. Model examples illustrate the accurate calculation of the turnover period for irregular goods that may temporarily be absent from a company’s inventory. У статті розглянуто питання методики розрахунку коефіцієнту і терміну оборотності товарних залишків підприємства в умовах нерегулярних товарних запасів на складі. Вказано на важливість показника, що характеризує оборотність обігових коштів, пов’язаних з товарними залишками. Запропоновано науково-методичний підхід до оцінки періоду обороту товарів, для оптимізації та підвищення ефективності ведення інтернет-бізнесу. Визначено проблеми, які виникають при використанні класичної схеми розрахунку коефіцієнта оборотності товарів та терміну оборотності товарів, та показано складнощі автоматичного розрахунку цих показників при використанні інших схем розрахунку цих параметрів, запропонованих українськими та закордонними авторами. Запропоновано новий алгоритм розрахунку терміну оборотності товару на основі "подієвого" підходу. На модельних прикладах показано можливість коректного розрахунку терміну оборотності товару для нерегулярного товару, який може бути тимчасово відсутній на складі підприємства, а також продемонстровано можливість здійснення автоматичного розрахунку цих показників для значної кількості товарних позицій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10806
ISSN: ISSN 2415-3974
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Sakhno et al. (Економ Вісн УДХТУ).pdf305,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.