Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10863
Назва: Розвиток аграрної освіти та науки на Придніпров’ї ХІХ – початок ХХ ст.: сучасна українська історіографія
Інші назви: Finansy, bankivska systema ta strakhuvannia v Ukraini: stan, problemy ta perspektyvy rozvytku v kryzovii ekonomitsi
Автори: Прокопов, Вадим Юрійович
Prokopov, Vadym
Ключові слова: аграрна освіта,
agricultural education
аграрна наука
agricultural science
історіографія
historiography
Придніпров’я
Prydniprovia
сільськогосподарські школи
agricultural schools.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Прокопов В. Розвиток аграрної освіти та науки на Придніпров’ї ХІХ – початок ХХ ст.: сучасна українська історіографія / В. Прокопов // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2024. – Вип. 72, т. 3. – С. 23-32. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10863
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається, як сучасні українські історики досліджують розвиток аграрної освіти та науки на Придніпров’ї у XIX – поч. ХХ ст., що саме у фокусі вчених та в яких методологічні підходи використовуються. Автор стверджує, що Придніпров’я регіон, який має свої історичні та економічні особливості, адже об’єднаний потужною водною артерією – річкою Дніпро. Зазвичай так маркують території прилеглих до неї областей. У статті проаналізовано близько 30 різноманітних публікацій сучасних українських вчених з тематики сільськогосподарської освіти на Придніпров’ї. The article examines how modern Ukrainian historians investigate the development of agrarian education and science in the Dnieper region (Prydniprovia) in the 19th to early 20th centuries, focusing on the specific areas of interest for scholars and the methodological approaches utilized. The author argues that the Dnieper region is a territory with its own historical and economic peculiarities, as it is united by the powerful water artery - the Dnieper River. Typically, territories adjacent to it are marked as such. The article analyzes approximately 30 diverse publications by modern Ukrainian scholars on the topic of agricultural education in the Dnieper region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://aphn-journal.in.ua/72-3-2024
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10863
ISSN: ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2.pdf701,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.