Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10976
Title: Підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві
Other Titles: Pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na pidpryiemstvi
Authors: Губка, Антон Олександрович
Hubka, Anton
Keywords: маркетингове цифрове управління
Digital marketing management
інтернет стратегія
Internet strategy
сільскогоподарське підприємство
agricultural enterprise
органічний клієнти
organic customers
цифровий маркетинг
digital marketing
соціальні мережі
social media
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Губка А. О. Підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Антон Олександрович Губка ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10976
Abstract: Об'єктом дослідження є підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Предметом дослідження є підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи є проведення комплексного аналізу та вивчення обраної теми, зокрема, визначення специфіки та особливостей управління у відповідній сфері. У рамках роботи планується розробка практичних рекомендацій та пропозицій, спрямованих на підвищення ефективності діяльності підприємства/організації або вирішення конкретних проблем, що виникають у процесі його функціонування. Obiektom doslidzhennia ye pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na pidpryiemstvi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye provedennia kompleksnoho analizu ta vyvchennia obranoi temy, zokrema, vyznachennia spetsyfiky ta osoblyvostei upravlinnia u vidpovidnii sferi. U ramkakh roboty planuietsia rozrobka praktychnykh rekomendatsii ta propozytsii, spriamovanykh na pidvyshchennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva/orhanizatsii abo vyrishennia konkretnykh problem, shcho vynykaiut u protsesi yoho funktsionuvannia.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10976
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Губка А. О..pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.