Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10977
Назва: Впровадження маркетингових підходів екологічно спрямованих інновацій на аграрному підприємстві
Інші назви: Vprovadzhennia marketynhovykh pidkhodiv ekolohichno spriamovanykh innovatsii na ahrarnomu pidpryiemstvi
Автори: Даценко, Юлія Русланівна
Datsenko, Yuliia
Ключові слова: екологічні інновації
ecological innovations
аграрні підприємства
agricultural enterprises
сталий розвиток
sustainable development
екологічне управління
environmental management
маркетингова діяльність
marketing activities
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Даценко Ю. Р. Впровадження маркетингових підходів екологічно спрямованих інновацій на аграрному підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Юлія Русланівна Даценко ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 110 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10977
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступають інноваційні процеси екологічного спрямування в аграрному виробництві та розробка маркетингових заходів, для їх впровадження в ТОВ «Авангард» Синельниківського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є наукомісткі екологічні та економічні підходи на основі поєднання формальних і практичних знань із сучасними технологіями та практиками ведення органічного виробництва, наукові знання, що стосуються агроекосистем, із специфічними ознаками в агросфері. Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні ключових понять, проблем, перспектив реалізації екологічних інновацій на сільськогосподарських підприємствах, з урахуванням маркетингових підходів, діагностика поточного економічного стану досліджуваного підприємства, його середовища, маркетингової діяльності та впровадження інновацій при виробництві органічної продукції ТОВ «Авангард». Obiektom doslidzhennia vystupaiut innovatsiini protsesy ekolohichnoho spriamuvannia v ahrarnomu vyrobnytstvi ta rozrobka marketynhovykh zakhodiv, dlia yikh vprovadzhennia v TOV «Avanhard» Synelnykivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye naukomistki ekolohichni ta ekonomichni pidkhody na osnovi poiednannia formalnykh i praktychnykh znan iz suchasnymy tekhnolohiiamy ta praktykamy vedennia orhanichnoho vyrobnytstva, naukovi znannia, shcho stosuiutsia ahroekosystem, iz spetsyfichnymy oznakamy v ahrosferi. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie u doslidzhenni kliuchovykh poniat, problem, perspektyv realizatsii ekolohichnykh innovatsii na silskohospodarskykh pidpryiemstvakh, z urakhuvanniam marketynhovykh pidkhodiv, diahnostyka potochnoho ekonomichnoho stanu doslidzhuvanoho pidpryiemstva, yoho seredovyshcha, marketynhovoi diialnosti ta vprovadzhennia innovatsii pry vyrobnytstvi orhanichnoi produktsii TOV «Avanhard».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10977
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Даценко Ю. Р..pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.