Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10985
Title: Удосконалення маркетингової діяльності в умовах діджиталізації
Other Titles: Udoskonalennia marketynhovoi diialnosti v umovakh didzhytalizatsii
Authors: Миргородський, Євгеній Олександрович
Myrhorodskyi, Yevhenii
Keywords: діджитал-маркетинг
digital marketing
інструменти інтернет-маркетингу
internet marketing tools
діджиталізація
digitalization
цифрові платформи
digital platforms
цифрові канали
digital channels
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Миргородський Є. О. Удосконалення маркетингової діяльності в умовах діджиталізації : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Євгеній Олександрович Миргородський ; наук. керівник Якубенко Юлія Леонідівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10985
Abstract: Об’єкт дослідження - процес вдосконалення маркетингової діяльності приватного підприємства в умовах цифровізації, що охоплює процеси комунікації, взаємодії з клієнтами і управління маркетинговими кампаніями з застосуванням цифрових інструментів. Предметом дослідження є провадження маркетингової діяльності приватного підприємства за допомогою діджитал-інструментів, таких як аналітичні платформи, CRM-системи, соціальні мережі, автоматизовані розсилки, а також методи оцінки їхньої ефективності в залученні і утриманні клієнтів. Obiekt doslidzhennia - protses vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti pryvatnoho pidpryiemstva v umovakh tsyfrovizatsii, shcho okhopliuie protsesy komunikatsii, vzaiemodii z kliientamy i upravlinnia marketynhovymy kampaniiamy z zastosuvanniam tsyfrovykh instrumentiv. Predmetom doslidzhennia ye provadzhennia marketynhovoi diialnosti pryvatnoho pidpryiemstva za dopomohoiu didzhytal-instrumentiv, takykh yak analitychni platformy, CRM-systemy, sotsialni merezhi, avtomatyzovani rozsylky, a takozh metody otsinky yikhnoi efektyvnosti v zaluchenni i utrymanni kliientiv.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10985
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мирогородський Є. О..pdf908,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.