Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10996
Title: Формування маркетингового механізму управління стратегічними змінами на аграрному підприємстві
Other Titles: Formuvannia marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia stratehichnymy zminamy na ahrarnomu pidpryiemstvi
Authors: Складенко, Кирило В’ячеславович
Skladenko, Kyrylo
Keywords: стратегічні зміни
Strategic changes
маркетингове управління
marketing management
організаційна структура
organizational structure
бізнес-середовище
business environment
стратегічне управління
strategic management
служба маркетингу
marketing service
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Складенко К. В. Формування маркетингового механізму управління стратегічними змінами на аграрному підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Кирило В’ячеславович Складенко ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 95 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10996
Abstract: Об’єктом дослідження є процес маркетингового управління стратегічними змінами як цілеспрямований вплив на підприємство, що визначити свою позицію щодо стратегічних цілей та умов, сформованих під впливом мінливого середовища аграрного підприємства. Предметом дослідження було усвідомлення того, як зміна впливає на стратегію та внутрішні процеси організації, шляхом опису, що таке зміни, обговорення категорій змін, зовнішніх рушійних сил змін і сприйняття ініціатив щодо змін як негативних чи позитивних. Obiektom doslidzhennia ye protses marketynhovoho upravlinnia stratehichnymy zminamy yak tsilespriamovanyi vplyv na pidpryiemstvo, shcho vyznachyty svoiu pozytsiiu shchodo stratehichnykh tsilei ta umov, sformovanykh pid vplyvom minlyvoho seredovyshcha ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia bulo usvidomlennia toho, yak zmina vplyvaie na stratehiiu ta vnutrishni protsesy orhanizatsii, shliakhom opysu, shcho take zminy, obhovorennia katehorii zmin, zovnishnikh rushiinykh syl zmin i spryiniattia initsiatyv shchodo zmin yak nehatyvnykh chy pozytyvnykh.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10996
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Складенко К. В..pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.